22.04.2020

7 клас

Тема: Вода.
Мета:
ознайомитися з  водою як найважливішою речовиною на Землі.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Згадайте, якої речовини найбільше в організмі людини?
Це вода.
2.
Запишіть у зошит формулу води. Н2О. Виконайте завдання на с. 139 у підручнику.
3. Фізичні властивості води.
Прочитайте с. 140.
Запишіть їх коротко у зошит.
4. Поширеність у природі.
Прочитайте с. 142 у підручнику.
Складіть таблицю вмісту води в живих організмах.
Випишіть у зошит міста України,  де є родовища мінеральних вод.

Завдання для самоперевірки:
Усно:
 № 1 - 5 с. 142.

Контрольні завдання. Два завдання за вашим вибором із № 6 - 11 с. 142 - 143.
Виконайте завдання письмово,  для перевірки перешліть у вигляді фото усієї роботи гарної якості за адресою  Lusajolena@gmail.comЗаписи у зошиті й виконання поточних завдань оцінюються разом з контрольними завданнями

Виконати до 29.04.


8 клас

Тема: Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Мета:
розглянути генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.

1. Повторення. Виконайте впр. 301 с. 207
2. Генетичні зв'язки.

Перетворення за участю складних речовин.
Прочитайте с. 209 - 211.
Запишіть рівняння реакцій завдання на с. 209 у зошит.
Запишіть у зошит загальну схему 18 "Генетичні зв'язки між основними  класами неорганічних сполук"
Запишіть у зошит схему - приклад зі с. 210.
Напишіть приклади реакцій до цієї схеми.

Завдання для самоперевіркиВиконайте завдання №  304 (с. 210).
Завдання для контролю.
1. У відповідності до схеми 18 складіть таку ж схему, узявши  сіль магній нітрат
2. Складіть рівняння відповідних реакцій. Пам'ятайте що одній стрілочці відповідає одне рівняння. 

Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.comВиконати до 29.04


9 клас

Тема:  Нітрогеновмісні органічні сполуки. Поняття про амінокислоти. Білки як біологічні полімери. Денатурація білків.
Мета: ознайомитися з  амінокислотами та білками як представниками оксигеновмісних органічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Амінокислоти.
Виписати визначення с. 204.
2. Білки.
Прочитати с. 202 - 206.
Виписати визначення білків.
Записати біографічні відомості про вчених, що вивчали білки.
3. Білки як біологічні полімери. Прочитати с. 204,
4. Біологічне значення білків.
с. 205 - 206. виписати.
5. Денатурація білків.
Виписати зі с. 205 - 206.

Завдання для контролю.
2 завдання за вашим вибором із № 5 - 8 зі с. 206.

Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.comВиконати до 24.04



10 клас

Тема: Білки.
Мета: ознайомитися з  білками як представниками природних полімерів.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Що таке білки?
Яка їх ознака? 
2. Склад і будова молекул білків.
Випишіть визначення структур зі с. 130 - 133
Випишіть інформацію щодо вчених, що відкрили будову білка.
3. Хімічні властивості білків.
Прочитайте текст підручника на с. 130 - 135.
Запишіть у зошит фізичні властивості амінокислот 2-3 реченнями.
6. Біологічне значення білків.
Прочитайте на с. 135. Запишіть їх у зошиті


Завдання для самоперевірки
№ 1-6 зі с. 136 усно

Завдання для контролю.

Виконайте № 12 с. 136.

Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com

Виконати до 29.04



Зробіть фото гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com

Записи у зошиті й виконання поточних завдань по  плану також оцінюються, бо є основою до виконання контрольних завдань.


11 клас

Тема: Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук..
Мета:
розглянути генетичні зв'язки між класами неорганічних сполук.

Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.1. Повторення.
Випишіть визначення генетичних зв'язків. с. 158
2. Розгляньте схему на мал. 35.1
Проаналізуйте її.
3. Прочитайте с. 158 - 159.

Завдання для самоперевірки
1. № 2, с. 159 (письмово)

Завдання для контролю
Виконайте письмово завдання у тексті на с. 158
Перші дві схеми (уважно прочитайте завдання) .

Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com
Записи у зошиті й виконання поточних завдань оцінюються разом з контрольними завданнями. Робота має бути виконана за планом, із записом пунктів плану та відповідних письмових завдань.

Виконати до 24.04

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

01.04.2020