22.04.2020
7 клас
Тема: Вода.
Мета: ознайомитися з водою як найважливішою речовиною на Землі.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення. Згадайте, якої речовини найбільше в організмі людини?
Це вода.
2. Запишіть у зошит формулу води. Н2О. Виконайте завдання на с. 139 у підручнику.
3. Фізичні властивості води. Прочитайте с. 140.
Запишіть їх коротко у зошит.
4. Поширеність у природі. Прочитайте с. 142 у підручнику.
Складіть таблицю вмісту води в живих організмах.
Випишіть у зошит міста України, де є родовища мінеральних вод.
Завдання для самоперевірки:
Усно: № 1 - 5 с. 142.
Контрольні завдання. Два завдання за вашим вибором із № 6 - 11 с. 142 - 143.
Виконайте завдання письмово, для перевірки перешліть у вигляді фото усієї роботи гарної якості за адресою Lusajolena@gmail.comЗаписи у зошиті й виконання поточних завдань оцінюються разом з контрольними завданнями
Виконати до 29.04.
Мета: ознайомитися з водою як найважливішою речовиною на Землі.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення. Згадайте, якої речовини найбільше в організмі людини?
Це вода.
2. Запишіть у зошит формулу води. Н2О. Виконайте завдання на с. 139 у підручнику.
3. Фізичні властивості води. Прочитайте с. 140.
Запишіть їх коротко у зошит.
4. Поширеність у природі. Прочитайте с. 142 у підручнику.
Складіть таблицю вмісту води в живих організмах.
Випишіть у зошит міста України, де є родовища мінеральних вод.
Завдання для самоперевірки:
Усно: № 1 - 5 с. 142.
Контрольні завдання. Два завдання за вашим вибором із № 6 - 11 с. 142 - 143.
Виконайте завдання письмово, для перевірки перешліть у вигляді фото усієї роботи гарної якості за адресою Lusajolena@gmail.comЗаписи у зошиті й виконання поточних завдань оцінюються разом з контрольними завданнями
Виконати до 29.04.
8 клас
Тема: Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Мета: розглянути генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення. Виконайте впр. 301 с. 207
2. Генетичні зв'язки.
Перетворення за участю складних речовин.
Прочитайте с. 209 - 211.
Запишіть рівняння реакцій завдання на с. 209 у зошит.
Запишіть у зошит загальну схему 18 "Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук"
Запишіть у зошит схему - приклад зі с. 210.
Напишіть приклади реакцій до цієї схеми.
Завдання для самоперевіркиВиконайте завдання № 304 (с. 210).
Мета: розглянути генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення. Виконайте впр. 301 с. 207
2. Генетичні зв'язки.
Перетворення за участю складних речовин.
Прочитайте с. 209 - 211.
Запишіть рівняння реакцій завдання на с. 209 у зошит.
Запишіть у зошит загальну схему 18 "Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук"
Запишіть у зошит схему - приклад зі с. 210.
Напишіть приклади реакцій до цієї схеми.
Завдання для самоперевіркиВиконайте завдання № 304 (с. 210).
Завдання для контролю.
1. У відповідності до схеми 18 складіть таку ж схему, узявши сіль магній нітрат
2. Складіть рівняння відповідних реакцій. Пам'ятайте що одній стрілочці відповідає одне рівняння.
1. У відповідності до схеми 18 складіть таку ж схему, узявши сіль магній нітрат
2. Складіть рівняння відповідних реакцій. Пам'ятайте що одній стрілочці відповідає одне рівняння.
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.comВиконати до 29.04
9 клас
Тема: Нітрогеновмісні органічні сполуки. Поняття про амінокислоти. Білки як біологічні полімери. Денатурація білків.
Мета: ознайомитися з амінокислотами та білками як представниками оксигеновмісних органічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Амінокислоти.Виписати визначення с. 204.
2. Білки.
Прочитати с. 202 - 206.
Виписати визначення білків.
Мета: ознайомитися з амінокислотами та білками як представниками оксигеновмісних органічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Амінокислоти.Виписати визначення с. 204.
2. Білки.
Прочитати с. 202 - 206.
Виписати визначення білків.
Записати біографічні відомості про вчених, що вивчали білки.
3. Білки як біологічні полімери. Прочитати с. 204,
3. Білки як біологічні полімери. Прочитати с. 204,
4. Біологічне значення білків.
с. 205 - 206. виписати.
5. Денатурація білків.Виписати зі с. 205 - 206.
Завдання для контролю.
2 завдання за вашим вибором із № 5 - 8 зі с. 206.
5. Денатурація білків.Виписати зі с. 205 - 206.
Завдання для контролю.
2 завдання за вашим вибором із № 5 - 8 зі с. 206.
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.comВиконати до 24.04
10 клас
Тема: Білки.
Мета: ознайомитися з білками як представниками природних полімерів.
Мета: ознайомитися з білками як представниками природних полімерів.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Що таке білки?
План роботи.
1. Повторення.
Що таке білки?
Яка їх ознака?
2. Склад і будова молекул білків.
Випишіть визначення структур зі с. 130 - 133
2. Склад і будова молекул білків.
Випишіть визначення структур зі с. 130 - 133
Випишіть інформацію щодо вчених, що відкрили будову білка.
3. Хімічні властивості білків.
Прочитайте текст підручника на с. 130 - 135. 3. Хімічні властивості білків.
Запишіть у зошит фізичні властивості амінокислот 2-3 реченнями.
6. Біологічне значення білків.
Прочитайте на с. 135. Запишіть їх у зошиті
Завдання для самоперевірки
№ 1-6 зі с. 136 усно
Завдання для контролю.
Виконайте № 12 с. 136.
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 29.04
Зробіть фото гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Записи у зошиті й виконання поточних завдань по плану також оцінюються, бо є основою до виконання контрольних завдань.
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 29.04
Зробіть фото гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Записи у зошиті й виконання поточних завдань по плану також оцінюються, бо є основою до виконання контрольних завдань.
11 клас
Тема: Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук..
Мета: розглянути генетичні зв'язки між класами неорганічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.1. Повторення.
Мета: розглянути генетичні зв'язки між класами неорганічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.1. Повторення.
Випишіть визначення генетичних зв'язків. с. 158
2. Розгляньте схему на мал. 35.1
Проаналізуйте її.
3. Прочитайте с. 158 - 159.
Завдання для самоперевірки
1. № 2, с. 159 (письмово)
Завдання для контролю
Виконайте письмово завдання у тексті на с. 158
Перші дві схеми (уважно прочитайте завдання) .
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Записи у зошиті й виконання поточних завдань оцінюються разом з контрольними завданнями. Робота має бути виконана за планом, із записом пунктів плану та відповідних письмових завдань.
Виконати до 24.04
Коментарі
Дописати коментар