23.04.2021
7 клас
Тема: Розчин і його компоненти.
Мета: ознайомитися з поняттям розчину, його якісним та кількісним складом.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення. Згадайте, де у повсякденному житті ви зустрічаєте поняття\слово розчин?
Ви використовуєте розчини у побуті? Які, де, коли?
2. Розчин і його компоненти. Згадайте як ви готуєте сироп.
Це розчин цукру у воді. Які складові. тобто які компоненти цього розчину?Прочитайте с. 143 - 145 у підручнику.
Зі с. 144 випишіть у зошит визначення
Мета: ознайомитися з поняттям розчину, його якісним та кількісним складом.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення. Згадайте, де у повсякденному житті ви зустрічаєте поняття\слово розчин?
Ви використовуєте розчини у побуті? Які, де, коли?
2. Розчин і його компоненти. Згадайте як ви готуєте сироп.
Це розчин цукру у воді. Які складові. тобто які компоненти цього розчину?Прочитайте с. 143 - 145 у підручнику.
Зі с. 144 випишіть у зошит визначення
- розчину
- розчинника
- розчиненої речовини.
3. Масова частка розчиненої речовини.
Згадайте:
Де ви використовували поняття "масова частка"?
(с. 78 - 82)
Як робити розрахунки частки від одиниці та відсотків?
(математика)
Де ви використовували поняття "масова частка"?
(с. 78 - 82)
Як робити розрахунки частки від одиниці та відсотків?
(математика)
Прочитайте с. 145.
Випишіть звідти визначення масової частки розчиненої речовини в розчині.
Випишіть також формули для розрахунків.
Питання для самоперевірки
Випишіть звідти визначення масової частки розчиненої речовини в розчині.
Випишіть також формули для розрахунків.
Питання для самоперевірки
1.Для чого використовують відомості про склад розчину? (усно)
Завдання для контролю.
Завдання для контролю.
1. У яких одиницях вимірюють масову частку розчиненої речовини?
2. Чи зміниться масова частка солі в розчині, при його зберіганні у:
а) у закритій посудині
б) у відкритій посудині?
Відповіді обґрунтуйте.
2. Чи зміниться масова частка солі в розчині, при його зберіганні у:
а) у закритій посудині
б) у відкритій посудині?
Відповіді обґрунтуйте.
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 25.04
8 клас
Тема: Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Мета: розглянути генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Мета: розглянути генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Виконайте впр. 301 с. 207
2. Генетичні зв'язки. Перетворення за участю складних речовин.
Прочитайте с. 209 - 211.
Запишіть рівняння реакцій завдання на с. 209 у зошит.
Запишіть у зошит загальну схему 18 "Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук"
Запишіть у зошит схему - приклад зі с. 210.
Напишіть приклади реакцій до цієї схеми.
Завдання для самоперевірки
2. Генетичні зв'язки. Перетворення за участю складних речовин.
Прочитайте с. 209 - 211.
Запишіть рівняння реакцій завдання на с. 209 у зошит.
Запишіть у зошит загальну схему 18 "Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук"
Запишіть у зошит схему - приклад зі с. 210.
Напишіть приклади реакцій до цієї схеми.
Завдання для самоперевірки
Виконайте завдання № 304 (с. 210).
Завдання для контролю.
1. У відповідності до схеми 18 складіть таку ж схему, узявши сіль магній нітрат
2. Складіть рівняння відповідних реакцій. Пам'ятайте що одній стрілочці відповідає одне рівняння.
1. У відповідності до схеми 18 складіть таку ж схему, узявши сіль магній нітрат
2. Складіть рівняння відповідних реакцій. Пам'ятайте що одній стрілочці відповідає одне рівняння.
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 25.04
9 клас
Тема: Нітрогеновмісні органічні сполуки. Поняття про амінокислоти. Білки як біологічні полімери. Денатурація білків.
Мета: ознайомитися з амінокислотами та білками як представниками оксигеновмісних органічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Амінокислоти.
Мета: ознайомитися з амінокислотами та білками як представниками оксигеновмісних органічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Амінокислоти.
Виписати визначення с. 204.
2. Білки.
Прочитати с. 202 - 206.
Виписати визначення білків.
2. Білки.
Прочитати с. 202 - 206.
Виписати визначення білків.
Записати біографічні відомості про вчених, що вивчали білки.
3. Білки як біологічні полімери.
3. Білки як біологічні полімери.
Прочитати с. 204,
4. Біологічне значення білків.
с. 205 - 206. виписати.
5. Денатурація білків.
5. Денатурація білків.
Виписати зі с. 205 - 206.
Завдання для контролю.
2 завдання за вашим вибором із № 5 - 8 зі с. 206.
2 завдання за вашим вибором із № 5 - 8 зі с. 206.
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 25.04
10 клас
Тема: Анілін.
Мета: ознайомитися з аніліном як представником ароматичних амінів та його властивостями
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Яка функціональна група зумовлює приналежність сполук до анілінів? (с. 119).
2.Анілін. Випишіть визначення зі с. 122 та формулу зі с. 123
3. Фізичні властивості аніліну.
Запиши зі с. 122 -123.
4. Хімічні властивості аніліну.
Прочитайте текст підручника на с. 123 - 124. Запиши у зошит відповідні рівняння.
5. Застосування аніліну.
Прочитайте с. 124 - 125, складіть схему і запишіть її у зошит.
Завдання для самоперевірки "Перевірте себе" зі с. 125 усно
Завдання для контролю.
1. № 8 с. 125
Зробіть фото гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Записи у зошиті й виконання поточних завдань по плану також оцінюються, бо є основою до виконання контрольних завдань.
Виконати до 25.04
11 клас
Тема: Біологічне значення неметалічних елементів.
Мета: з'ясувати яке біологічне значення мають деякі неметалічні елементи.
Мета: з'ясувати яке біологічне значення мають деякі неметалічні елементи.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Де в періодичній системі розташовані неметалічні елементи?
Що спільного у будові атомів неметалів?
2. Біологічне значення неметалічних елементів.
Прочитайте на с. 152 - 153.
3. Біологічне значення окремих металічних елементів:
Складіть схему що ілюструє усі аспекти впливу кожного елементу на організм.
2. Біологічне значення неметалічних елементів.
Прочитайте на с. 152 - 153.
3. Біологічне значення окремих металічних елементів:
Складіть схему що ілюструє усі аспекти впливу кожного елементу на організм.
Зверніть увагу на джерела надходження елементу в організм.
3.1. Оксиген
3.2. Нітроген
3.3. Карбон
3.4. Фосфор
Завдання для самоперевірки
1. № 2, с. 157 (письмово)
Завдання для контролю
Складіть 12 питань для хімічного диктанту (з відповідями).
Зробіть фото роботи гарної якості та перешліть за адресою
Виконати до 25.04
3.2. Нітроген
3.3. Карбон
3.4. Фосфор
Завдання для самоперевірки
1. № 2, с. 157 (письмово)
Завдання для контролю
Складіть 12 питань для хімічного диктанту (з відповідями).
Зробіть фото роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Записи у зошиті й виконання поточних завдань по плану також оцінюються, бо є основою до виконання контрольних завдань.
Виконати до 25.04
Коментарі
Дописати коментар