01.04.2020

7 клас
Тема: Колообіг Оксигену в природі. Озон.
Мета: ознайомитися з колообігом Оксигену в природі та озоном як ще однією простою речовиною що  утворена атомами Оксигену.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи
1. Повторення. 
  • Згадайте, яку просту сполуку утворює Оксиген?
  • Яку формулу та назву вона має? (с. 97)
2. Колообіг Оксигену в природі. Прочитайте с. 128 - 129 у підручнику.
Уважно розгляньте мал. 23.4 с. 128.
- Чому там декілька раз зазначені  процеси дихання та фотосинтезу?
- Чим відрізняються вказані  на малюнку процеси дихання між собою?
- А процеси  фотосинтезу?
3. Озон.
Запишіть у зошит:
  •  формулу озону с. 126
  • де він зустрічається у природі
  • функції озонового шару (також на с. 126).
Завдання для самоперевірки   (усно):
1. Перевірте себе № 1 - 5.

Завдання для контролю: - Випишіть окремо процеси внаслідок яких у природі
 а) Оксиген виділяється у повітря у вигляді кисню
б) Споживається (витрачається).
Виконайте завдання письмово,  для перевірки перешліть у вигляді фото гарної якості за адресою  Lusajolena@gmail.comДодавання фото записів у зошиті й виконання поточних завдань не оцінюються, але обов'язкові, бо є допуском до оцінювання контрольних завдань.
Виконати до 10.04.

8 клас
Тема: Розв'язування розрахункових задач. Розрахунки за хімічними рівняннями.
Мета
: вдосконалювати вміння робити розрахунки за хімічними рівняннями.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи
1. Повторення.
Алгоритм (порядок дій) розрахунків за хімічними рівняннями записаний у вашому робочому зошиті на останній сторінці.
Якщо з якоїсь причини він відсутній, зверніться за посиланням http://www.chemistry.in.ua/grade-8/calculations-of-chemical-equations
На початку кожного розділу є приклад розв'язку задачі з алгоритмом (ліворуч) та зразком запису праворуч.
2. Розв'язування розрахункових задач. Визначення маси однієї речовини за відомою масою іншої речовини
Перейдіть за посиланням
http://www.chemistry.in.ua/grade-8/calculations-of-chemical-equations
У відповідному розділі з пункту Завдання для самоконтролю виберіть за своїм бажання 3(три) задачі з № 402 - 406.
Розв'яжіть їх у відповідності до алгоритму. Зробіть фото гарної якості   розв'язку усіх трьох задач та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.comВкажіть, яку саме з трьох розв'язаних вами задач ви надаєте для оцінювання.
Виконати до 10.04.


9 клас
Тема: Отруйність етанола та метанола. Згубна дія алкоголя на організм людини.
Етанова (оцтова кислота).
Мета:
ознайомитися із згубним впливом найпростіших спиртів на організм людини, складом та властивостями етанової кислоти . 
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи
1. Повторення.

Назвіть два перших представника гомологічного ряду насичених одноатомних спиртів.
2. Отруйність етанола та метанола.
Прочитайте с. 173 - 174
Перегляньте відеоролик
https://www.youtube.com/watch?v=0zeA7MPSuVc&list=PLDtKFF36v0FIeSb_6du2Ner44UFMlGFK-&index=60
Зробіть висновок про отруйність метанолу та етанолу.
4.
Згубна дія алкоголю на організм людини.
Перегляньте відеоролики за посиланнями
https://www.youtube.com/watch?v=uRD5ix39HY4&list=PLDtKFF36v0FIeSb_6du2Ner44UFMlGFK-&index=61

https://www.youtube.com/watch?v=qJ9LS1_k7B4&list=PLDtKFF36v0FIeSb_6du2Ner44UFMlGFK-&index=62


5. Перегляньте відеоурок з теми "Етанова кислота"
6. Прочитайте у підручнику (с. 177- 181).
Завдання для контролю
Виконай завдання у тексті підручника на зазначених сторінках знаками питання зеленого кольору.
Виконане завдання для перевірки перешліть у вигляді фото гарної якості за адресою  Lusajolena@gmail.comВиконати до 10.04.

10 клас
Тема: Практична робота "Розв'язування експериментальних задач"
Мета: навчитися використовувати знання про хімічні властивості органічних сполук для розв'язування експериментальних задач.
Запишіть у зошиті дату та тему року, мету практичної роботи.
План роботи.
1. Прочитайте інструкцію до практичної роботи с. 112
2. Випишіть правила БЖД до цієї роботи.
3. В режимі домашнього експерименту виконайте завдання 
     Дослід 1. № 1г
     Дослід 2. № 4
     Дослід 3. № 5б
4. Запишіть у зошит окремо для кожного досліду звіт за планом:


  • Що робили
  • Що спостерігали
  • Рівняння реакцій
  • Висновок


Для перевірки перешліть у вигляді фото гарної якості за адресою  Lusajolena@gmail.comВиконати до 10.04.

11 клас
Тема: Поняття про кислотні та лужні ґрунти.
Мета:
ознайомитися з  кислотними та лужними ґрунтами, їх ознаками.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Згадайте показники рН для кислих та лужних розчинів. Подивіться шкалу рН  у малюнку.


2. Кислі та лужні ґрунти.
Прочитайте у підручнику с. 136 -140.
Письмово виконайте завдання у тексті, що виділені знаками питання зеленого кольору. 
Для виконання завдань за бажанням можете користуватися шкалою рН для ґрунтів за посиланням
http://simvolt.ua/images/pH/pH1.jpg

Завдання для контролю.
№ 3 (а) с. 140Зробіть фото роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com
Записи у зошиті й виконання поточних завдань оцінюються разом з контрольним завданням.

Виконати до 10.04


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу