17.04.2020

8 клас

Тема: Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Мета:
розглянути генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.

1. Повторення.
Виконайте впр. 296 зі с. 207.
2. Генетичні зв'язки.
Прочитайте визначення на с. 208.
3. Перетворення за участю простих речовин.
Прочитайте с. 208 - 209.
Запишіть рівняння реакцій у зошит.
Запишіть у зошит схему 17 "Генетичні зв'язки між простими і складними речовинами"

Завдання для самоперевіркиВиконайте завдання. що є у цьому розділі (с. 209).
Завдання для контролю.
1. У відповідності до схеми 17 складіть таку ж схему, узявши метал Натрій і неметал Сульфур (проста речовина сірка), у схему вписуйте формули відповідних сполук цих елементів.
2. Складіть рівняння відповідних реакцій. Пам'ятайте що одній стрілочці відповідає одне рівняння. 

Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.comВиконати до 21.04


9 клас

Тема:  Вуглеводи. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.
Мета: повторити властивості вуглеводів, їх застосування ті біологічну роль.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Згадайте які вуглеводи входять до складу продуктів харчування.
2. Використання вуглеводів.
Прочитайте про застосування вуглеводів на с. 196 - 202:
  • глюкози
  • сахарози
  • крохмалю
  • целюлози
Запишіть у зошит цю інформацію у вигляді таблиці.
3. Біологічна роль вуглеводів.
 Подивіться відеоролик Як вуглеводи впливають на здоров'я починаючи з 1:25.
Прочитайте статтю Вуглеводи, зверніть увагу на  добову потребу організму у вуглеводах, а також симптоми та наслідки як надлишку, так і дефіциту вуглеводів.
Випишіть значення вуглеводів для організму

Завдання для контролю.
Користуючись інформацією із зазначеної вище статті, складіть збалансований за різними вуглеводами набір продуктів що в сумі відповідає добовій потребі дорослої людини - 400 г вуглеводів, 30 г цієї маси - харчові волокна. 

Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.comВиконати до 22.04


11 клас

Тема: Біологічне значення неметалічних елементів.
Мета:
з'ясувати яке біологічне значення мають деякі неметалічні елементи.

Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Де в періодичній системі розташовані неметалічні елементи?
Що спільного у будові атомів неметалів?

2. Біологічне значення неметалічних елементів.
Прочитайте на с. 154 - 157.

3. Біологічне значення окремих неметалічних елементів:
Складіть схему що ілюструє усі аспекти впливу кожного елементу на організм.
Зверніть увагу на джерела надходження елементу в організм.
3.1. Флуор
3.2. Хлор
3.3. Бром
3.4. Йод

Завдання для самоперевірки
1. № 3, с. 157 (письмово)

Завдання для контролю
№ 6, с. 157 (письмово).

Зробіть фото роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com
Записи у зошиті й виконання поточних завдань оцінюються разом з контрольними завданнями. Робота має бути виконана за планом, із записом пунктів плану та відповідних письмових завдань.

Виконати до 22.04

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

01.04.2020