16 вересня

8 клас

Тема: Періодична система хімічних елементів.
Мета:
розглянути структуру періодичної системи та її варіанти.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи
1. П
рочитайте у підручнику с. 17 - 20, розгляньте періодичну систему.
2. Знайдіть та запишіть відповіді за планом:
  • Структура періодичної системи (групи, підгрупи, періоди, сімейства)
  • Інформація що міститься в клітинці
  • Варіанти періодичної системи (коротокоперіодний, довгоперіодний та інші)

Завдання для контролю
Користуючись інтернетом зберіть міні-портфоліо: зображення ще 12 типів періодичної системи. 

9 клас

Тема: Тепловий ефект розчинення.
Мета:
навчитися пояснювавти тепловий ефект розчинення та його значення й використання у природі, побуті, промисловості.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи
1.  Прочитайте
с. 19 - 20.
2
. Дайте відповіді на питання (письмово) 
  • Що таке тепловий ефект розчинення?
  • Чим він зумовлений?
  • Які правила розведення враховують тепловий ефект розчинення?
  • Які фізико-хімічні процеси відбуваються під час розчинення?
  • Від чого залежить тепловий ефект розчинення?

Завдання для самоперевірки та контролю.
Виконати впр. 20, 22 с. 20 (письмово)


10 клас


11 клас 

Тема: Збуджений стан атома. Валентні стани елементів та можливі ступені окиснення.
Мета:
навчитися пояснювати валентність і ступені окиснення елементів в основному та збудженому станах на прикладі елементів 1 - 3 періодів періодичної системи.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Збуджений стан атома.
Прочитайте
с. 9 - 10.
Розгляньте
мал. 2.1 с. 9
Випишіть
у зошит утворення першого та другого збуджених станів атома сульфуру (с. 10).
2. Валентні стани елементів та їхні ступені окиснення.
Прочитайте текст підручника на с. 10.

Завдання для самоперевірки
Виконайте
завдання в тексті на тій же сторінці:
Завдання 1 усно.
Завдання 2 письмово.

Завдання для контролю.
Завдання в тексті с. 11

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

01.04.2020