24.04.2020
8 клас
Тема: Практична робота № 3.
Розв'язування експериментальних задач.
Мета: розв'язати експериментальні задачі, використовуючи знання про речовини різних класів неорганічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку, мету практичної роботи.
План роботи
1. Прочитайте інструкцію до практичної роботи (с. 212 - 214).
2. Які правила безпеки життєдіяльності потрібно виконувати під час роботи?
Запишіть їх в зошит.
3. Варант ІІ.
Виконайте завдання у відповідності до завдання варіанту ІІ.
Складіть схему перетворень.
Заповніть обидві таблиці, що приведені в підручнику на с. 213 й с. 214.
Вкажіть у відповідному стовпчику таблиці очікуваний ефект реакції.
Розв'язування експериментальних задач.
Мета: розв'язати експериментальні задачі, використовуючи знання про речовини різних класів неорганічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку, мету практичної роботи.
План роботи
1. Прочитайте інструкцію до практичної роботи (с. 212 - 214).
2. Які правила безпеки життєдіяльності потрібно виконувати під час роботи?
Запишіть їх в зошит.
3. Варант ІІ.
Виконайте завдання у відповідності до завдання варіанту ІІ.
Складіть схему перетворень.
Заповніть обидві таблиці, що приведені в підручнику на с. 213 й с. 214.
Вкажіть у відповідному стовпчику таблиці очікуваний ефект реакції.
Для оцінювання зробіть фото звіту гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.comВиконати до 29.04.
Бажаю успіху!
Lusajolena@gmail.comВиконати до 29.04.
Бажаю успіху!
9 клас
Тема: Значення природних та синтетичних органічних сполук.
Мета: розглянути значення природних та синтетичних органічних сполук. Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
Мета: розглянути значення природних та синтетичних органічних сполук. Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
Матеріал у підручнику с. 207 - 211
1. Природні і синтетичні органічні сполуки, їх ознаки с. 211
Виконайте завдання с 207
2. Органічний синтез с. 207 - 208.
Прочитати с. 200 - 208.
Виписати:
Прочитати с. 200 - 208.
Виписати:
- визначення органічного синтезу
- схему мал. 40.1
- прізвища українських вчених що займалися органічним синтезом
- дайте відповіді на питання у тексті.
3. Природні органічні .сполуки
Прочитати с. 208 - 209
4. Синтетичні органічні сполуки.
Прочитати с. 209 - 211.
Завдання для самоконтролю.
№ 1 -4 С. 211 (усно)
Завдання для контролю.
2 завдання за вашим вибором із № 5 - 11 зі с. 211 - 212.
2 завдання за вашим вибором із № 5 - 11 зі с. 211 - 212.
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 29.04
11 клас
Тема: Практична робота № 3.
Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами.
Мета: розв'язати експериментальні задачі, використовуючи знання про речовини різних класів неорганічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку, мету практичної роботи.
План роботи
1. Прочитайте інструкцію до практичної роботи (с. 160 - 161).
2. Які правила безпеки життєдіяльності потрібно виконувати під час роботи?
Запишіть їх в зошит.
3. Виберіть варант завдання враховуючи що:
Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами.
Мета: розв'язати експериментальні задачі, використовуючи знання про речовини різних класів неорганічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку, мету практичної роботи.
План роботи
1. Прочитайте інструкцію до практичної роботи (с. 160 - 161).
2. Які правила безпеки життєдіяльності потрібно виконувати під час роботи?
Запишіть їх в зошит.
3. Виберіть варант завдання враховуючи що:
пункт а) - 8 балів
пункти б. в, г) - 12 балів.
Виконайте завдання у відповідності до вимог, викладених на с.161.
Вкажіть очікуваний ефект реакції.
Виконайте завдання у відповідності до вимог, викладених на с.161.
Вкажіть очікуваний ефект реакції.
Для оцінювання зробіть фото звіту гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.comВиконати до 29.04.
Бажаю успіху!
Бажаю успіху!
Коментарі
Дописати коментар