29.04.2020

7 клас

Тема: Розчин і його компоненти.
Мета:
ознайомитися з поняттям розчину, його якісним та кількісним складом.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Згадайте, де у повсякденному житті ви зустрічаєте поняття\слово розчин?
Ви використовуєте розчини у побуті? Які, де, коли?
2. Розчин і його компоненти. Згадайте як ви готуєте сироп.
Це розчин цукру у воді. Які складові. тобто які компоненти цього розчину?
Прочитайте с. 143 - 145 у підручнику.
Зі с. 144 випишіть у зошит визначення 
  • розчину
  • розчинника
  • розчиненої речовини.
3. Масова частка розчиненої речовини. Згадайте:
Де ви використовували поняття "масова частка"?
(с. 78 - 82)
Як робити розрахунки частки від одиниці та відсотків?
(математика)
Прочитайте с. 145.
Випишіть звідти визначення масової частки розчиненої речовини в розчині.
Випишіть також формули для розрахунків.
Питання для самоперевірки 1.Для чого використовують відомості про склад розчину? (усно)
Завдання для контролю.
1. У яких одиницях вимірюють масову частку розчиненої речовини?
2. Чи зміниться масова частка солі в розчині, при його зберіганні у:
а) у закритій посудині
б) у відкритій посудині?
Відповіді обґрунтуйте.
Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.comВиконати до 04.05

8 клас

Тема: Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Мета:
розглянути генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук з участю оксидів.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.

1. Повторення.
Згадаємо що таке оксиди , с. 124
Які бувають оксиди, їх класифікація. (у зошиті схема).
2. Генетичні зв'язки оксидів з іншими класами речовин.
Скласти схему
3. Перетворення за участю оксидів, способи їх отримання.
Прочитайте с. 186 - 189.
Запишіть схему 11 у зошит "Добування оксидів"
4. Виписати приклади реакцій за планом
4.1. Реакції простих речовин із киснем.
4.2. Реакції складних речовин із киснем.
4.3. Термічний розклад гідроксидів та оксигеновмісних кислот.

Завдання для самоперевіркиВиконайте завдання. що є у цьому розділі (с. 186, 187).
Завдання для контролю.
1.  № 265
2. № 266

Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.comВиконати до 30.04

Для тих, у кого відсутній паперовий підручник. Ви можете скачати або користуватися онлайн за посиланням:
https://pidruchnyk.com.ua/8klas/himija8/

9 клас

Тема:  Біологічна роль амінокислот і білків.
Мета: ознайомитися з  біологічною роллю амінокислот та білками як основою життя на Землі.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Біологічна роль амінокислот.
Прочитайте інформацію за посиланням Біологічна роль амінокислот.
Зробіть у зошиті конспект з цього питання у вигляді таблиці або схеми.
2. Біологічна роль білків.
Прочитайте інформацію  за посиланням
Біологічна роль білків.Зробіть у зошиті конспект з цього питання у вигляді таблиці або схеми.

Завдання для контролю
.
(обидва письмово)
1. Які амінокислоти або їх похідні використовуються у харчовій промисловості?  у якій якості? Це використання: корисне, шкідливе або нейтральне?  Відповідь дайте обґрунтовану окремо по кожній з вибраних вами амінокислот.
2. Безбілкова дієта. Це корисно, шкідливо або нейтрально? Відповідь  обґрунтуйте.

Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.comВиконати до 30.04


10 клас

Тема: Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери.
Мета: ознайомитися з  синтетичними високомолекулярними сполуками.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
що таке полімери?
Яка їх ознака?
2. Класифікація полімерів.
Розгляньте, проаналізуйте та перепишіть у зошит схему мал. 1, с. 141.
Дайте відповідь на питання до цієї схеми.
3. Прочитайте с. 142 - 145.
Випишіть:
- визначення полімерів
- реакцію полімеризаціі (визначення та приклад)
- визначення поліконденсаціїї та приклад реакції
- дайте відповідь на питання у тексті. с. 143
- випишіть біографічні відомості про винахідника найлону
- дайте відповідь на питання с. 144
Завдання для самоперевірки
№ 1-4 зі с. 145 усно

Завдання для контролю.

Виконайте № 6 с. 145.

Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 06.05

Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com


11 клас

Тема: Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій.
Мета:
розглянути роль хімії у розвитку нових технологій.

Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Прочитати с. 164 - 167.
2. Складіть план, кожному абзацу має відповідати одне речення.

Завдання для контролю
№ 4 с. 168, пункти а) чи б) за вибором.

Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com

Виконати до 05.05

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

01.04.2020