06.05.2020
7 клас
Тема: Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини.
Мета: ознайомитися з кількісним вираженням складу розчину у вигляді масової частки розчиненої речовини.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Згадайте, як ми визначали та розраховували вміст хімічного елемента в сполуці.
Мета: ознайомитися з кількісним вираженням складу розчину у вигляді масової частки розчиненої речовини.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Згадайте, як ми визначали та розраховували вміст хімічного елемента в сполуці.
Це масова частка хімічного елементу.
Зверніть увагу - ми масу частини ділимо на масу цілого.
За необхідності повторіть з курсу математики тему "Відсотки. Розрахунки відсотків".
2. Кількісний склад розчину визначається не тільки масами його компонентів, а й їхніми масовими частками.
Зверніть увагу - ми масу частини ділимо на масу цілого.
За необхідності повторіть з курсу математики тему "Відсотки. Розрахунки відсотків".
2. Кількісний склад розчину визначається не тільки масами його компонентів, а й їхніми масовими частками.
Прочитайте с. 145.
Випишіть визначення масової частки розчиненої речовини.
3. Масова частка розчиненої речовини.
Її виражають у частках від одиниці, тобто дробом, або ж у відсотках.
Випишіть формули що стосуються розрахунків масової частки розчиненої речовин, маси розчину, та маси розчиненої речовини на тій же самій с. 145.
4. Типові розрахунки.Опрацюйте с. 145 - 146.
Прочитайте пояснення, розберіть зразки розв'язків.
Зразки задач (без слів - пояснень!) запишіть у зошит.
Завдання для самоперевірки
1. Запитання № 4,
Випишіть визначення масової частки розчиненої речовини.
3. Масова частка розчиненої речовини.
Її виражають у частках від одиниці, тобто дробом, або ж у відсотках.
Випишіть формули що стосуються розрахунків масової частки розчиненої речовин, маси розчину, та маси розчиненої речовини на тій же самій с. 145.
4. Типові розрахунки.Опрацюйте с. 145 - 146.
Прочитайте пояснення, розберіть зразки розв'язків.
Зразки задач (без слів - пояснень!) запишіть у зошит.
Завдання для самоперевірки
1. Запитання № 4,
№ 5 с. 147 (усно)
Завдання для контролю.
1. Завдання № 10 с. 147
2. Завдання № 11 с. 147 (письмово)
1. Завдання № 10 с. 147
2. Завдання № 11 с. 147 (письмово)
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 12.05
8 клас
Тема: Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук. Способи добування основ.
Мета: розглянути генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук з участю основ.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Згадаємо що таке основи , с. 127
Які бувають основи, їх класифікація. ( див. у зошиті схема).
2. Генетичні зв'язки основ з іншими класами речовин.
Скласти схему
3. Перетворення за участю основ, способи їх отримання.
Прочитайте с. 190 - 192.
Запишіть схему 12 у зошит "Добування основ"
4. Виписати зі с. 190 - 191 приклади реакцій за планом
4.1. Добування розчинних основ
4.1.1. Реакції металів з водою.
4.1.2. Реакції основного оксида з водою.
4.1.3. Реакція розчинної солі з лугом.
4.2.Добування нерозчинних основ
4.2.1. Реакція розчинної солі з лугом.
Мета: розглянути генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук з участю основ.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Згадаємо що таке основи , с. 127
Які бувають основи, їх класифікація. ( див. у зошиті схема).
2. Генетичні зв'язки основ з іншими класами речовин.
Скласти схему
3. Перетворення за участю основ, способи їх отримання.
Прочитайте с. 190 - 192.
Запишіть схему 12 у зошит "Добування основ"
4. Виписати зі с. 190 - 191 приклади реакцій за планом
4.1. Добування розчинних основ
4.1.1. Реакції металів з водою.
4.1.2. Реакції основного оксида з водою.
4.1.3. Реакція розчинної солі з лугом.
4.2.Добування нерозчинних основ
4.2.1. Реакція розчинної солі з лугом.
Завдання для самоперевіркиВиконайте завдання. що є у цьому розділі (с. 191, 192).
Завдання для контролю.
1. № 273 - а), б) чи в) - за вибором
2. № 274 (а) обидва письмово
1. № 273 - а), б) чи в) - за вибором
2. № 274 (а) обидва письмово
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.comВиконати до 08.05
Для тих, у кого відсутній паперовий підручник. Ви можете закачати або користуватися онлайн за посиланням:
https://pidruchnyk.com.ua/8klas/himija8/
9 клас
Тема: Значення природних і синтетичних органічних сполук.
Мета: розглянути значення природних та синтетичних органічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
Мета: розглянути значення природних та синтетичних органічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
Матеріал у підручнику с. 207- 213
1. Природні і синтетичні органічні сполуки, їх ознаки с. 207
2. Органічний синтез
Прочитати
Органічний синтез — розділ хімії, що вивчає різні способи, методики, засоби визначення, апаратуру тощо для одержання органічних сполук і матеріалів, а також сам процес їхнього одержання в лабораторних умовах чи промисловості.
З допомогою органічного синтезу добувають безліч різноманітних органічних речовин.
Ця галузь хімії почала стрімко розвиватися лише з розвитком промислового виробництва, аби задовольнити зрослий попит на пальне, мастила, барвники тощо.
Вагомий внесок у розвиток синтетичної органічної хімії зробили й українські науковці: П. П. Алексєєв, О. В. Багатський, М. А. Валяшко, А. І. Кипріанов, О. В. Кірсанов, С. М. Реформатський, В. П. Яворський та ін.
Прочитати
Органічний синтез — розділ хімії, що вивчає різні способи, методики, засоби визначення, апаратуру тощо для одержання органічних сполук і матеріалів, а також сам процес їхнього одержання в лабораторних умовах чи промисловості.
З допомогою органічного синтезу добувають безліч різноманітних органічних речовин.
Ця галузь хімії почала стрімко розвиватися лише з розвитком промислового виробництва, аби задовольнити зрослий попит на пальне, мастила, барвники тощо.
Вагомий внесок у розвиток синтетичної органічної хімії зробили й українські науковці: П. П. Алексєєв, О. В. Багатський, М. А. Валяшко, А. І. Кипріанов, О. В. Кірсанов, С. М. Реформатський, В. П. Яворський та ін.
- За якою ознакою численні органічні сполуки класифікують на природні й синтетичні? Насамперед за джерелами їхнього видобування. Цю класифікацію спрощено відображає наведена тут схема.
- визначення органічного синтезу
- продукти
- прізвища українських вчених що займалися органічним синтезом
З допомогою додаткової літератури або самостійно дайте відповіді на такі питання:
а) Поміркуйте й висловіть припущення: для добування яких речовин доцільно використовувати органічний синтез?
б) Які переваги органічного синтезу?
в) Наведіть кілька прикладів природних і синтетичних органічних сполук, відомих вам із повсякденного життя.
Завдання для самоконтролю.
№ 1 -4 С. 206 (усно)
Завдання для контролю.
1. № 5-8 (письмово) с. 206
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 04.05.2020
10 клас
Тема: Пластмаси.
Мета: ознайомитися з пластмасами.
Мета: ознайомитися з пластмасами.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
що таке полімери?
План роботи.
1. Повторення.
що таке полімери?
Яка їх ознака?
2. Пластмаси..
Випишіть визначення.
2. Пластмаси..
Випишіть визначення.
3. Прочитайте с. 146 - 151.
Випишіть:
- класифікацію пластмас
- умовні позначення
- визначення біосировини
- полієтилен
- поліпропілен
- полістірен
- тефлон
- поліаміди
Завдання для самоперевірки
№ 1-6 зі с. 151 усно
Завдання для контролю.
Виконайте № 9 с. 151.
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 08.05
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 08.05
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
11 клас
Тема: Роль хімії в розв'язанні продовольчої проблеми.
Мета: розглянути роль хімії у розв'язанні продовольчої проблеми.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Прочитати с. 168 - 169.
Мета: розглянути роль хімії у розв'язанні продовольчої проблеми.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Прочитати с. 168 - 169.
2. Складіть план, кожному абзацу має відповідати одне речення.
Завдання для контролю
1. Складіть перелік простих щоденних ді, які сприятимуть розв'язанню продовольчої проблеми.
2. Підготуйте повідомлення про українського хіміка що зробив вагомий внесок у розв'язання продовольчої проблеми.
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 08.05
Коментарі
Дописати коментар