13.05.2020

7 клас

Тема: Обчислення масової частки і маси розчиненої речовини в розчині.
Мета:
тренуватися розв'язувати задачі з використанням поняття "масова частка розчиненої речовини".
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Згадайте за необхідності формули для розрахунків масової частки розчиненої речовини, маси розчинника та розчиненої речовини. (с. 145 у підручнику)
2. Розв'язування розрахункових задач.
Розв'язати задачі, розв'язок записати у зошит, оформити  за зразком (с. 145 підручника)
2.1. № 12 с. 147
2.2. № 13 с. 147

Завдання для контролю

1. № 14 с. 147

 
Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com

Виконати до 20.05



8 клас

Тема: Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук. Способи добування солей.
Мета:
розглянути генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук з участю солей.

Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.

1. Повторення.
Згадаємо що таке солі, с. 136
2. Генетичні зв'язки солей з іншими класами речовин.
Скласти схему
3. Перетворення за участю солей, способи їх отримання.
Прочитайте с. 197 - 201.
Запишіть схему 14  у зошит "Добування солей"
4. Виписати зі с. 197 - 201 приклади реакцій за планом
4.1. Способи добування солей.
4.1.1. Реакції за участю металів.
4.1.2. Реакції між сполуками з кислотними та основними властивостями.
4.1.3. Реакції обміну за участю солей.

Завдання для самоперевірки№ 286 (письмово)
Завдання для контролю.
№ 287  - а), б) чи в)  - за вибором письмово

Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.comВиконати до 15.05

Запрошую взяти участь в он-лайн олімпіаді з хімії. Зареєструватися індивідуально можна за посиланням https://naurok.com.ua/olimpiada
Завдання розраховані на учнів із різним рівнем підготовки, тому кожен зможе проявити себе та перевірити знання з предмета.
Участь в залежності від рівня сертифікату буде врахована також і мною.

Для тих, у кого відсутній паперовий підручник. Ви можете закачати або користуватися онлайн за посиланням:
https://pidruchnyk.com.ua/8klas/himija8/


9 клас

Тема: Практична робота "Виявлення органічних сполук  у харчових продуктах"
Мета: навчитися використовувати знання про хімічні властивості органічних сполук для виявлення органічних сполук у харчових продуктах.
Запишіть у зошиті дату та тему року, мету практичної роботи.
План роботи.
1. Прочитайте інструкцію до практичної роботи с. 212 - 213
2. Випишіть правила БЖД до цієї роботи.
3. В режимі домашнього експерименту виконайте завдання

     Дослід 1. № 1а, 2 зі с. 212 для крупи за вашим вибором,  кетчупу, майонезу, ковбасного виробу, картоплі та яблука. список приблизний і за необхідності можете замінити більш доступними для вас продуктами харчування без зміни їх загальної кількості.
     Дослід 2.  Доведення наявності жиру.
Декілька невеличких кусочків розчавте між сторінками аркуша паперу.
Що ви бачите на аркуші?
Про що свідчить масна пляма що утворилася на аркуші?

4. Запишіть у зошит окремо для кожного досліду звіт за планом:
  • Що робили
  • Що спостерігали
  • Рівняння реакцій якщо це необхідно.
  • Висновок

Для перевірки перешліть у вигляді фото гарної якості за адресою  Lusajolena@gmail.com

Виконати до 15.05.

Запрошую взяти участь в он-лайн олімпіаді з хімії. Зареєструватися індивідуально можна за посиланням https://naurok.com.ua/olimpiada
Завдання розраховані на учнів із різним рівнем підготовки, тому кожен зможе проявити себе та перевірити знання з предмета.
Участь в залежності від рівня сертифікату буде врахована також і мною.


10 клас


Тема: Каучуки. Гума.
Мета: ознайомитися з каучуками, їх складом, будовою та класифікацією, порівняти каучуки з гумою..
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
що таке полімери?
Яка їх ознака?
2. Каучуки.
Випишіть визначення та властивості каучуків с. 152.
3. Прочитайте с. 152 - 156.
Випишіть:
- натуральний каучук, його походження
- класифікація каучуків за походженням та складом, схема мал. 30.2
- латекс, прочитайте, запишіть відповіді на питання у тексті абзацу про латекс.
- гума, запишіть визначення гуми, її класифікацію, інформацію про винахідника гуми
- синтетичні каучуки
- класифікація каучуків за призначенням, схема мал. 30.7
- композиційні матеріали
Завдання для самоперевірки
№ 1- 4 зі с. 156 усно

Завдання для контролю.

1. № 7 с. 157
2. № 8 с. 157
3. завдання до малюнку у тексті с 152 (зелений знак питання).


Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 18.05

Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com

Запрошую взяти участь в он-лайн олімпіаді з хімії. Зареєструватися індивідуально можна за посиланням https://naurok.com.ua/olimpiada
Завдання розраховані на учнів із різним рівнем підготовки, тому кожен зможе проявити себе та перевірити знання з предмета.
Участь в залежності від рівня сертифікату буде врахована також і мною.



11 клас

Тема: Роль хімії в розв'язанні енергетичної проблеми.
Мета:
розглянути роль хімії у розв'язанні енегетичної проблеми.

Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Прочитайте параграф Роль хімії в розв'язанні енергетичної проблеми за посиланням.
2. Складіть план, кожному абзацу має відповідати одне речення.
3. Запишіть у зошит також відповідні схеми.

Завдання для самоконтролю
1. Питання 1 - 4 до параграфа за посиланням (усно).

Завдання для контролю.
1. Питання 5, 6 до параграфа за посиланням (письмово).

Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com

Виконати до 15.05

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

01.04.2020