15.05.2020
8 клас
Тема: Поширеність у природі оксидів, основ, кислот і солей.
Мета: ознайомитися з розповсюдженням оксидів, основ, кислот і солей.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Згадаємо що таке
солі, с. 136\231,
основи с. 230,
кислоти с.229,
оксиди с. 230.
2. Поширеність у природі.
2.1. Оксидів с. 125
2.2. Основ с. 128
2.3. Кислот с. 134-135
2.4. Солей с. 138 - 139 прочитайте.
Скористайтеся матеріалами презентації.
Складіть узагальнювальну таблицю або схему.
Мета: ознайомитися з розповсюдженням оксидів, основ, кислот і солей.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Згадаємо що таке
солі, с. 136\231,
основи с. 230,
кислоти с.229,
оксиди с. 230.
2. Поширеність у природі.
2.1. Оксидів с. 125
2.2. Основ с. 128
2.3. Кислот с. 134-135
2.4. Солей с. 138 - 139 прочитайте.
Скористайтеся матеріалами презентації.
Складіть узагальнювальну таблицю або схему.
Завдання для контролю.
Навчальний проект "Хімічний склад і використання мінералів"
Навчальний проект "Хімічний склад і використання мінералів"
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть разом з презентацією матеріалів проекту за адресою
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 19.05
Запрошую взяти участь в он-лайн олімпіаді з хімії. Зареєструватися індивідуально можна за посиланням https://naurok.com.ua/olimpiada
Завдання розраховані на учнів із різним рівнем підготовки, тому кожен зможе проявити себе та перевірити знання з предмета.
Участь в залежності від рівня сертифікату буде врахована також і мною.
Для тих, у кого відсутній паперовий підручник. Ви можете закачати або користуватися онлайн за посиланням:
https://pidruchnyk.com.ua/8klas/himija8/
9 клас
Тема: Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв'язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.
Мета: розглянути багатоманітність речовин та хімічних реакцій.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Мета: розглянути багатоманітність речовин та хімічних реакцій.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
- На які групи поділяють хімічні речовини?
- За якою ознакою?
- Чи є між ними зв'язок?
2. Питання для вивчення
2.1. Будова речовин
2.2. Багатоманітність речовин і хімічних реакцій.
2.2. Багатоманітність речовин і хімічних реакцій.
2.3. Взаємозв'язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.
2.4. Роль хімії в забезпеченні сталого розвитку людства.
2.4. Роль хімії в забезпеченні сталого розвитку людства.
Прочитайте с. 221 - 224.
Ознайомтеся з інформативною частиною презентації.
Випишіть у відповідності до плану інформацію з підручника та презентації (слайди 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 20)
Завдання для контролю
1. № 5-7 с. 224
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 18.05
11 клас
Тема: Роль хімії в розв'язанні екологічної проблеми.
Мета: розглянути роль хімії у розв'язанні екологічної проблеми.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Прочитайте с 172 - 176.
Мета: розглянути роль хімії у розв'язанні екологічної проблеми.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Прочитайте с 172 - 176.
2. Складіть план, кожному абзацу має відповідати одне речення.
3. Запишіть у зошит також відповідні схеми.
Завдання для контролю.
1. Питання в тексті параграфа (письмово).
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 18.05
Коментарі
Дописати коментар