09.04.2021

 7 клас

Тема: Умови виникнення та припинення горіння. Маркування небезпечних речовин.

Мета: ознайомитися умовами виникнення та припинення горіння, використанням цих факторів для убезпечення від пожеж, ознайомитися з маркуванням небезпечних речовин.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи
1. Повторення.
Згадайте, за участі якої речовина, що є у повітрі, відбувається окиснення? (с. 121)
2.  Умови виникнення та припинення горіння.
Прочитайте у підручнику с. 121 -123. Або, на вибір, подивіться 1 частину у відеоролику 
https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=_wHHDm_JhaM
Випишіть у зошит умови
а) виникнення горіння,
б) припинення горіння.
3. Маркування небезпечних речовин.
Подивіться відеоролик (посилання вище) від 3:00. Уважно розгляньте кожне маркування.
Намагайтеся запам'ятати їх,  бо це важлива для безпеки життєдіяльності інформація.

Завдання для контролю
Виберіть одне маркування небезпечних речовин (за вашим бажанням) та замалюйте його у зошиті. Підпишіть про що свідчить це маркування.

Виконане завдання для перевірки перешліть у вигляді фото гарної якості за адресою  Lusajolena@gmail.com

Додавання фото записів у зошиті й виконання поточних завдань не оцінюються, але обов'язкові, бо є допуском до оцінювання контрольного завдання.

Виконати до 10.04.

Для тих, кому цікаво
https://www.youtube.com/watch?v=LhUdA1gmUYQ


8 клас

Тема: Хімічні властивості середніх солей.

Мета: ознайомитися з деякими хімічними властивостями середніх солей.

Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи
1. Повторення.
Згадайте класифікацію солей (схема Неорганічні сполуки у зошиті).
Можете скористатися інформацією зі сторінки
http://www.chemistry.in.ua/grade-8/salts
2. У
важно прочитайте с. 136 - 139 у підручнику, випишіть у зошит визначення середніх солей (с. 136), та 3 приклади: формули солей з назвами.
3.
Запишіть у  зошит:
Хімічні властивості солей.
3.1. Взаємодія з металами.
Розчинні солі реагують з більш активними металами (стоїть у ряду активності ліворуч),  утворюються нова сіль та менш активний метал (у ряду активності праворуч).
Запишіть приклад  зі с. 175-176 у підручнику.
Там же розгляньте мал. 64 із зовнішнім ефектом реакції.
Відео досліду отут:
https://www.youtube.com/watch?v=rWSIKjjYbHo
3.2. Взаємодія з лугами.
Перепишіть  з  теми  "Хімічні властивості основ" у зошиті.
Якщо відповідний запис у вашому робочому зошиті з якихось причин відсутній, скористайтеся с. 176 - 177 підручника, або
http://www.chemistry.in.ua/grade-8/chemical-properties-of-salt
Відео досліду можна подивитись з 0:47 по 1:14 у відеоролику https://www.youtube.com/watch?v=rb7ecpzNiKs
Завдання для самоперевірки:
Усно:  Назвіть як реагують солі з лугами та металами. перевірте себе.
Контрольні завдання.
1.  Складіть схеми до вивчених властивостей за зразком записів у зошиті у темі "Хімічні властивості основ"
2.  № 255 а, с. 181
Виконайте завдання письмово,  для перевірки перешліть у вигляді фото гарної якості за адресою  Lusajolena@gmail.com
Додавання фото записів у зошиті й виконання поточних завдань не оцінюються, але обов'язкові, бо є допуском до оцінювання контрольних завдань.
Виконати до 10.04.


9 клас
Тема: Вищі карбонові кислоти. Мило. Жири.

Мета: повторити склад та властивості  вищих карбонових кислот, їх солей - милам, та їх похідних гліцеролу - жирів.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення. Згадайте визначення 
  • вищої карбонової кислоти
  • жиру
  • мила
2. Виконайте впр. 9, с. 191. Запишіть у зошит відповідь.

3. Уважно подивіться ролик про необхідність миття рук та дію мила на забруднення та віруси. Це актуально!
4. Складіть 5 питань до переглянутого відеоролику.
Завдання для самоперевірки  1. № 8 с. 191. (письмово)
Завдання для контролю.
Що спільного у складі вищих карбонових кислот, жирів та мила?  Наведіть приклади у підтвердження своєї відповіді.
Зробіть фото роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com
Записи у зошиті й виконання поточних завдань по  плану також оцінюються, бо є основою до виконання контрольних завдань.
Виконати до 10.04


10 клас

Тема: Вуглеводи.
Мета:
ознайомитися з  вуглеводами як представниками оксигеновмісних органічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1.
Випишіть у зошит загальну формулу вуглеводів та їх класифікацію вуглеводів (с. 105-106).
Схему зі. с. 112 перенесіть у зошит.
Випишіть характеристики моно -,  оліго- та полісахаридів. (с. 105 - 106)
2. Поширення вуглеводів у природі.
Прочитайте текст підручника с. 110. Зверніть увагу на вміст вуглеводів у харчових продуктах - це важливо для здорового харчування.
3. Глюкоза.
Випишіть формули, фізичні та хімічні властивості. (с. 106 - 108)
Якісні реакції на глюкозу у відеоролику.
5. Сахароза.
Прочитайте с. 108.
 Випишіть формулу та рівняння гідролізу.
6. Крохмаль і целюлоза.
Прочитайте с. 109. Випишіть формули та рівняння їх гідролізу.
7. Випишіть інформацію з розділу Про головне с. 110 - 111

Завдання для самоперевірки
 1. № 1 - 6 (усно)

Завдання для контролю.
Завдання в тексті

Зробіть фото гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com

Записи у зошиті й виконання поточних завдань по  плану також оцінюються, бо є основою до виконання контрольних завдань.

Виконати до 12.04

11 клас
Тема: Поняття про кислотні та лужні ґрунти.
Мета:
ознайомитися з  кислотними та лужними ґрунтами, їх ознаками.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Згадайте показники рН для кислих та лужних розчинів. Подивіться шкалу рН  у малюнку.


2. Кислі та лужні ґрунти.
Прочитайте у підручнику с. 136 -140.
Письмово виконайте завдання у тексті, що виділені знаками питання зеленого кольору. 
Для виконання завдань за бажанням можете користуватися шкалою рН для ґрунтів за посиланням
http://simvolt.ua/images/pH/pH1.jpg

Завдання для контролю.
№ 3 (а) с. 140

Зробіть фото роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com

Записи у зошиті й виконання поточних завдань оцінюються разом з контрольним завданням.

Виконати до 12.04



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

01.04.2020