12.04.2021
7 клас
Тема: Колообіг Оксигену в природі. Озон.
Мета: ознайомитися з колообігом Оксигену в природі та озоном як ще однією простою речовиною що утворена атомами Оксигену.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи
1. Повторення.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи
1. Повторення.
- Згадайте, яку просту сполуку утворює Оксиген?
- Яку формулу та назву вона має? (с. 108)
2. Колообіг Оксигену в природі.
Прочитайте с. 146 - 148 у підручнику.
Уважно розгляньте мал. 110 с. 148.
- Чому там декілька раз зазначені процеси дихання та фотосинтезу?
- Чим відрізняються вказані на малюнку процеси дихання між собою?
- А процеси фотосинтезу?
3. Озон.
Запишіть у зошит:
Прочитайте с. 146 - 148 у підручнику.
Уважно розгляньте мал. 110 с. 148.
- Чому там декілька раз зазначені процеси дихання та фотосинтезу?
- Чим відрізняються вказані на малюнку процеси дихання між собою?
- А процеси фотосинтезу?
3. Озон.
Запишіть у зошит:
- формулу озону с. 109, мал. 79
- де він зустрічається у природі
- функції озонового шару (також на с.109).
Завдання для самоперевірки (усно):
1. Завдання для засвоєння матеріалу № 1.
Завдання для контролю:
- Випишіть окремо процеси внаслідок яких у природі
а) Оксиген виділяється у повітря у вигляді кисню
б) Споживається (витрачається).
Виконайте завдання письмово, для перевірки перешліть у вигляді фото гарної якості за адресою Lusajolena@gmail.com
Додавання фото записів у зошиті й виконання поточних завдань не оцінюються, але обов'язкові, бо є допуском до оцінювання контрольних завдань.
Виконати до 16.04.
8 клас
Тема: Розв'язування розрахункових задач. Розрахунки за хімічними рівняннями.
Мета: вдосконалювати вміння робити розрахунки за хімічними рівняннями.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи
1. Повторення.
Алгоритм (порядок дій) розрахунків за хімічними рівняннями записаний у вашому робочому зошиті на останній сторінці.
Якщо з якоїсь причини він відсутній, зверніться за посиланням http://www.chemistry.in.ua/grade-8/calculations-of-chemical-equations
На початку кожного розділу є приклад розв'язку задачі з алгоритмом (ліворуч) та зразком запису праворуч.
2. Розв'язування розрахункових задач. Визначення маси однієї речовини за відомою масою іншої речовини
Перейдіть за посиланням
http://www.chemistry.in.ua/grade-8/calculations-of-chemical-equations
У відповідному розділі з пункту Завдання для самоконтролю виберіть за своїм бажання 3(три) задачі з № 402 - 406.
Розв'яжіть їх у відповідності до алгоритму.
Зробіть фото гарної якості розв'язку усіх трьох задач та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Вкажіть, яку саме з трьох розв'язаних вами задач ви надаєте для оцінювання.
Виконати до 15.04.
Бажаю успіху!
Мета: вдосконалювати вміння робити розрахунки за хімічними рівняннями.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи
1. Повторення.
Алгоритм (порядок дій) розрахунків за хімічними рівняннями записаний у вашому робочому зошиті на останній сторінці.
Якщо з якоїсь причини він відсутній, зверніться за посиланням http://www.chemistry.in.ua/grade-8/calculations-of-chemical-equations
На початку кожного розділу є приклад розв'язку задачі з алгоритмом (ліворуч) та зразком запису праворуч.
2. Розв'язування розрахункових задач. Визначення маси однієї речовини за відомою масою іншої речовини
Перейдіть за посиланням
http://www.chemistry.in.ua/grade-8/calculations-of-chemical-equations
У відповідному розділі з пункту Завдання для самоконтролю виберіть за своїм бажання 3(три) задачі з № 402 - 406.
Розв'яжіть їх у відповідності до алгоритму.
Зробіть фото гарної якості розв'язку усіх трьох задач та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Вкажіть, яку саме з трьох розв'язаних вами задач ви надаєте для оцінювання.
Виконати до 15.04.
Бажаю успіху!
9 клас
Тема: Вуглеводи.
Мета: ознайомитися з вуглеводами як представниками оксигеновмісних органічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Випишіть у зошит загальну формулу вуглеводів та їх класифікацію вуглеводів (с. 191 - 192 ).
Запишіть у зошит схему та узагальнене хімічне рівняння утворення вуглеводів у природі - процесу фотосинтезу зі. с. 192 .
2. Глюкоза. Прочитайте текст підручника на с. 192 - 194.
Випишіть у зошит такі характеристики глюкози:
Мета: ознайомитися з вуглеводами як представниками оксигеновмісних органічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Випишіть у зошит загальну формулу вуглеводів та їх класифікацію вуглеводів (с. 191 - 192 ).
Запишіть у зошит схему та узагальнене хімічне рівняння утворення вуглеводів у природі - процесу фотосинтезу зі. с. 192 .
2. Глюкоза. Прочитайте текст підручника на с. 192 - 194.
Випишіть у зошит такі характеристики глюкози:
- молекулярну формулу
- фізичні властивості
- поширення у природі
Зверніть увагу на опис якісної реакції на глюкозу на с. 175 та мал. 90 та запишіть його у зошит.
Якісні реакції на глюкозу можна також подивитися у відеоролику.
Якісні реакції на глюкозу можна також подивитися у відеоролику.
3. Сахароза. Прочитайте у підручнику с. 194 - 195.
Запишіть у зошит такі характеристики сахарози:
Запишіть у зошит такі характеристики сахарози:
- молекулярну формулу
- фізичні властивості
- поширення у природі
Зверніть увагу на мал. 37.5 названі представники деяких видатних династій цукрозаводчиків України, що були щедрими меценатами, благодійниками і залишили по собі довгу добру пам'ять попри десятки років злісного приховування.
Випишіть їх прізвища у зошит.
4. Крохмаль і целюлоза - природні полімери.
4.1. Крохмаль.
Прочитайте с. 196 - 198 підручника.
Випишіть у зошит:
4.1. Крохмаль.
Прочитайте с. 196 - 198 підручника.
Випишіть у зошит:
- молекулярну формулу
- фізичні властивості
- поширення у природі крохмалю.
Розгляньте мал. 38.2 "Виявлення крохмалю" на с. 197 підручника, що ілюструє якісну реакцію на крохмаль.
4.2. Целюлоза.
Прочитайте с. 198 - 200.
Випишіть у зошит:
Прочитайте с. 198 - 200.
Випишіть у зошит:
- молекулярну формулу
- фізичні властивості
- поширення у природі целюлози.
1. № 2 с. 196
2. № 9 с. 200
Виконати до 17.04
2. № 9 с. 200
Завдання для контролю.
№ 16 с. 201
Запишіть у зошиті звіт за планом
№ 16 с. 201
Запишіть у зошиті звіт за планом
- Що робили (одним реченням)
- Що спостерігали
- Висновок
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 17.04
11 клас
Тема: Якісні реакції на деякі йони.
Мета: повторити поняття якісної реакції,навчитися виявляти деякі йони у розчинах.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи
1. Повторення. Згадайте, які реакції ми називаємо якісними?
Перевірте себе за визначенням що наведено нижче, і перепишіть його до свого зошита.
- Якісні реакції – це реакції, за допомогою яких можна визначити наявність певних речовин, йонів, атомів, груп атомів.
2. Назвіть ознаки хімічних реакцій, за якими реакції використовують як якісні.
- Утворення специфічного осаду, виділення газу, поява запаху, зміна кольору.
3. Якісні реакції на деякі йони.Прочитайте с. 141 - 142 підручника.
Подивіться відео Якісні реакції на деякі йони з 0:08 по 07:42, зверніть увагу на досліди, що відповідають згаданим у підручнику.
План роботи
1. Повторення. Згадайте, які реакції ми називаємо якісними?
Перевірте себе за визначенням що наведено нижче, і перепишіть його до свого зошита.
- Якісні реакції – це реакції, за допомогою яких можна визначити наявність певних речовин, йонів, атомів, груп атомів.
2. Назвіть ознаки хімічних реакцій, за якими реакції використовують як якісні.
- Утворення специфічного осаду, виділення газу, поява запаху, зміна кольору.
3. Якісні реакції на деякі йони.Прочитайте с. 141 - 142 підручника.
Подивіться відео Якісні реакції на деякі йони з 0:08 по 07:42, зверніть увагу на досліди, що відповідають згаданим у підручнику.
Контрольні завдання. Заповніть таблицю с. 143. Зверніть увагу, що перші два стовпчики мають бути зовсім вузенькі, по 2-3 клітинки.
Виконайте завдання письмово, для перевірки перешліть у вигляді фото гарної якості за адресою Lusajolena@gmail.com
Записи у зошиті й виконання поточних завдань оцінюються разом з контрольними завданнями
Виконати до 15.04.
Коментарі
Дописати коментар