16.04.2021
7 клас
Тема: Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
2. Проблема чистого повітря.
Склади план.
3. Застосування кисню.
Запиши у зошит галузі застосування кисню.
4. Біологічна роль кисню.
Випиши назви біологічних процесів що відбуваються завдяки наявності кисню у складі повітря.
Завдання для контролю.
1. № 7 (с. 130)
2. № 13 (с. 134)
Lusajolena@gmail.com
Записи у зошиті й виконання поточних завдань оцінюються разом з контрольними завданнями.
Виконати до 21.04
8 клас
Тема: Хімічні властивості середніх солей.
Мета: продовжити ознайомлення з хімічними властивостями середніх солей.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи
1. Повторення. Згадайте хімічні властивості солей, які ви вже знаєте.
2. Перевірте себе за записами у зошиті.
3. Хімічні властивості солей
3.3. Взаємодія з кислотами.
Солі реагують з більш сильними кислотами, утворюються нова сіль та слабка кислота.
Запишіть приклад зі с. 177 у підручнику.
Відео досліду отут.
3.4. Взаємодія з солями.
Перепишіть як відбувається ця реакція с. 178 підручника, додайте приклад реакції.
Відео досліду можна подивитись у відеоролику
4. Запишіть у зошит підсумкову схему 10 зі с. 179.
5. Використання солей.Прочитайте с. 179 - 180.
Завдання для самоперевірки:
Усно: Назвіть як реагують солі з кислотами та солями. Перевірте себе.
Контрольні завдання.
1. Складіть схеми до вивчених властивостей за зразком записів у зошиті у темі "Хімічні властивості основ"
2. № 254 б, с. 180
Виконайте завдання письмово, для перевірки перешліть у вигляді фото гарної якості за адресою Lusajolena@gmail.com
Записи у зошиті й виконання поточних завдань оцінюються разом з контрольними завданнями
Виконати до 19.04.
9 клас
Тема: Практична робота. Властивості етанової кислоти.
Мета: ознайомитися з хімічними властивостями етанової (оцтової) кислоти.
Запишіть у зошит дату та тему уроку, мету практичної роботи.
План роботи
1. Прочитайте інструкцію до практичної роботи (с. 182 - 183).
2. Які правила безпеки життєдіяльності потрібно виконувати під час роботи?
Запишіть їх в зошит.
3. Дослід 1. Фізичні властивості етанової кислоти.
Перевірте , чи має оцтова (етанова) кислота запах.
Висновок запишіть у зошит.
4. Дослід 1. Дія оцтової кислоти на індикатор.
Запишіть назву досліду у зошит.
Подивіться відеоролик. https://www.youtube.com/watch?v=gG_vcBL9n9o
Запишіть відповіді на питання та виконайте завдання до цього досліду, с. 182 підручника.
Зробіть свій власний висновок щодо дії етанової кислоти на індикатори.
5. Дослід 2. Реакція етанової кислоти з металом.
Запишіть назву досліду у зошит.
Подивіться дослід у відеоролику, початок 4:00.
https://www.youtube.com/watch?v=-4H7WXqFfA0
Опишіть дослід за планом:
Що зробили аби дослідити взаємодію етанової кислоти з металами (одним коротким реченням)?
Що спостерігали?
Рівняння реакції.
Висновок.
5. Дослід 3. Реакція етанової кислоти з основами.
Запишіть назву досліду у зошит.
Подивіться дослід у відеоролику, початок 4:50.
https://www.youtube.com/watch?v=-4H7WXqFfA0
Запишіть назву досліду у зошит. Опишіть дослід за планом:
Що зробили аби дослідити взаємодію етанової кислоти з лугом (одним коротким реченням)?
Що спостерігали?
Рівняння реакції.
Висновок.
6. Дослід 4. Реакція оцтової кислоти із сіллю.
Подивіться дослід у відеоролику, початок 5:37.
https://www.youtube.com/watch?v=-4H7WXqFfA0
Запишіть назву досліду у зошит.
Опишіть дослід за планом:
Що зробили аби дослідити взаємодію етанової кислоти із сіллю (одним коротким реченням)?
Що спостерігали?
Рівняння реакції.
Висновок.
7. Запишіть у зошит загальний висновок щодо хімічних властивостей етанової (оцтової) кислоти з якими ви ознайомилися під час виконання цієї практичної роботи.
Для оцінювання зробіть фото звіту гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 19.04.
Бажаю успіху!
10 клас
Тема: Практична робота "Розв'язування експериментальних задач"
Мета: навчитися використовувати знання про хімічні властивості органічних сполук для розв'язування експериментальних задач.
План роботи.
1. Прочитайте інструкцію до практичної роботи с. 112
2. Випишіть правила БЖД до цієї роботи.
3. В режимі домашнього експерименту виконайте завдання
Дослід 1. № 1г
Дослід 2. № 4
Дослід 3. № 5б
4. Запишіть у зошит окремо для кожного досліду звіт за планом:
- Що робили
- Що спостерігали
- Рівняння реакцій
- Висновок
Для перевірки перешліть у вигляді фото гарної якості за адресою
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 22.04.
11 клас
Тема: Практична робота № 1. Дослідження якісного складу солей.
Мета: використовуючи вміння планувати експеримент показати вміння розпізнавати солі за допомогою якісних реакцій.
Запишіть у зошит дату та тему уроку, мету практичної роботи.
План роботи
1. Прочитайте інструкцію до практичної роботи (с. 144 - 145).
2. Які правила безпеки життєдіяльності потрібно виконувати під час роботи?
Запишіть їх в зошит.
3. Запропонуйте порядок дій для дослідження якісного складу солей: із завдань № 1 - 9 ( с. 145) виберіть будь-які 3 на вибір.
Запишіть у зошит.
Що потрібно зробити, щоб довести склад зазначеної солі (і катіон, і аніон).
У режимі мисленнєвого експерименту опишіть очікуваний ефект, про що він свідчить та запишіть також рівняння відповідних реакцій у молекулярному, та йонно-молекулярних виглядах.
Для оцінювання зробіть фото звіту гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 19.04.
Бажаю успіху!
Коментарі
Дописати коментар