16.04.2021

 7 клас

Тема: Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню.

Мета: ознайомитися з проблемою зберігання чистоти повітря, з особливостями використання кисню та його біологічним значенням.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Внаслідок яких процесів зв'язується  кисень що є складовою повітря? (с. 128)
2. Проблема чистого повітря.
Прочитай с. 131 - 133.
Склади план.
3. Застосування кисню.
Прочитай с. 129 - 130.
Запиши у зошит галузі застосування кисню.
4. Біологічна роль кисню.
Прочитай с. 128 - 129.
Випиши назви біологічних процесів що відбуваються завдяки наявності кисню у складі повітря.

Завдання для контролю
.
1. № 7 (с. 130) 
2. № 13  (с. 134)
3. № 18 (с. 131)
Зробіть фото роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com
Записи у зошиті й виконання поточних завдань оцінюються разом з контрольними завданнями.

Виконати до 21.04

8 клас

Тема: Хімічні властивості середніх солей.

Мета: продовжити ознайомлення з хімічними властивостями середніх солей.

Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи
1. Повторення.
Згадайте  хімічні властивості солей, які ви вже знаєте.
2.
Перевірте себе за записами у зошиті.
3. Хімічні властивості солей
3.3. Взаємодія з кислотами.
Солі реагують з більш сильними кислотами,  утворюються нова сіль та слабка кислота.

Запишіть приклад  зі с. 177 у підручнику.
Відео досліду отут.
3.4. Взаємодія з солями.

Перепишіть як відбувається ця реакція с. 178 підручника, додайте приклад реакції.
Відео досліду можна подивитись у відеоролику
4.
Запишіть у зошит підсумкову схему 10 зі с. 179.
5.  Використання солей.
Прочитайте с. 179 - 180.
Завдання для самоперевірки:
Усно:
 Назвіть як реагують солі з кислотами та солями. Перевірте себе.
Контрольні завдання.
1. 
Складіть схеми до вивчених властивостей за зразком записів у зошиті у темі "Хімічні властивості основ"
2.  № 254 б,  с. 180

Виконайте завдання письмово,  для перевірки перешліть у вигляді фото гарної якості за адресою  Lusajolena@gmail.com

Записи у зошиті й виконання поточних завдань оцінюються разом з контрольними завданнями
Виконати до 19.04.


9 клас

Тема: Практична робота. Властивості етанової кислоти.
Мета:
ознайомитися з хімічними властивостями етанової (оцтової) кислоти.
Запишіть у зошит дату та тему уроку, мету практичної роботи.
План роботи
1.
Прочитайте інструкцію до практичної роботи (с. 182 - 183).
2. Які правила безпеки життєдіяльності потрібно виконувати під час роботи?
Запишіть їх в зошит.
3. Дослід 1. Фізичні властивості етанової кислоти.
Перевірте , чи має оцтова (етанова) кислота запах.
Висновок запишіть у зошит.
4. Дослід 1. Дія оцтової кислоти на індикатор.
Запишіть назву досліду у зошит.
Подивіться відеоролик. https://www.youtube.com/watch?v=gG_vcBL9n9o
Запишіть відповіді на питання та виконайте завдання до цього досліду, с. 182 підручника.
Зробіть свій власний висновок щодо дії етанової кислоти на індикатори.
5. Дослід 2. Реакція етанової кислоти з металом.
Запишіть назву досліду у зошит.
Подивіться дослід у відеоролику, початок 4:00.
https://www.youtube.com/watch?v=-4H7WXqFfA0
Опишіть дослід за планом:
Що зробили  аби дослідити взаємодію етанової кислоти з металами (одним коротким реченням)?
Що спостерігали?
Рівняння реакції.
Висновок.
5. Дослід 3. Реакція етанової кислоти з основами.
Запишіть назву досліду у зошит.
Подивіться дослід у відеоролику, початок 4:50.
https://www.youtube.com/watch?v=-4H7WXqFfA0
Запишіть назву досліду у зошит. Опишіть дослід за планом:
Що зробили  аби дослідити взаємодію етанової кислоти з  лугом (одним коротким реченням)?
Що спостерігали?
Рівняння реакції.
Висновок.
6. Дослід 4. Реакція оцтової кислоти із сіллю.
Подивіться дослід у відеоролику, початок 5:37.
https://www.youtube.com/watch?v=-4H7WXqFfA0
Запишіть назву досліду у зошит.
Опишіть дослід за планом:
Що зробили  аби дослідити взаємодію етанової кислоти із сіллю (одним коротким реченням)?
Що спостерігали?
Рівняння реакції.
Висновок.
7. Запишіть у зошит загальний висновок щодо хімічних властивостей етанової (оцтової) кислоти з якими ви ознайомилися під час виконання цієї практичної роботи.

Для оцінювання зробіть фото звіту гарної якості та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com

Виконати до 19.04.

Бажаю успіху!


10 клас

Тема: Практична робота "Розв'язування експериментальних задач"
Мета: навчитися використовувати знання про хімічні властивості органічних сполук для розв'язування експериментальних задач.

Запишіть у зошиті дату та тему року, мету практичної роботи.
План роботи.
1. Прочитайте інструкцію до практичної роботи с. 112
2. Випишіть правила БЖД до цієї роботи.
3. В режимі домашнього експерименту виконайте завдання 
     Дослід 1. № 1г
     Дослід 2. № 4
     Дослід 3. № 5б
4. Запишіть у зошит окремо для кожного досліду звіт за планом:

  • Що робили
  • Що спостерігали
  • Рівняння реакцій
  • Висновок

Для перевірки перешліть у вигляді фото гарної якості за адресою 

Lusajolena@gmail.com

Виконати до 22.04.

11 клас

Тема: Практична робота № 1. Дослідження якісного складу солей.

Мета: використовуючи вміння планувати експеримент показати вміння розпізнавати солі за допомогою якісних реакцій.
Запишіть у зошит дату та тему уроку, мету практичної роботи.
План роботи
1.
Прочитайте інструкцію до практичної роботи (с. 144 - 145).
2. Які правила безпеки життєдіяльності потрібно виконувати під час роботи?
Запишіть їх в зошит.
3. Запропонуйте порядок дій для дослідження якісного складу солей: із завдань № 1 - 9 ( с. 145) виберіть будь-які 3 на вибір.

Запишіть у зошит.
Що потрібно зробити, щоб довести склад зазначеної солі (і катіон, і аніон).
У режимі мисленнєвого експерименту опишіть очікуваний ефект, про що він свідчить та запишіть також рівняння відповідних реакцій у молекулярному, та йонно-молекулярних виглядах.

Для оцінювання зробіть фото звіту гарної якості та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com

Виконати до 19.04.
Бажаю успіху!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

01.04.2020