19.04.2021
7 клас
Тема: Вода.
Мета: ознайомитися з водою як найважливішою речовиною на Землі.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення. Згадайте, якої речовини найбільше в організмі людини?
Це вода.
2. Запишіть у зошит формулу води. Н2О. Виконайте завдання на с. 139 у підручнику.
3. Фізичні властивості води. Прочитайте с. 140.
Запишіть їх коротко у зошит.
4. Поширеність у природі. Прочитайте с. 142 у підручнику.
Складіть таблицю вмісту води в живих організмах.
Випишіть у зошит міста України, де є родовища мінеральних вод.
Завдання для самоперевірки:
Усно: № 1 - 5 с. 142.
Контрольні завдання. Два завдання за вашим вибором із № 6 - 11 с. 142 - 143.
Мета: ознайомитися з водою як найважливішою речовиною на Землі.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення. Згадайте, якої речовини найбільше в організмі людини?
Це вода.
2. Запишіть у зошит формулу води. Н2О. Виконайте завдання на с. 139 у підручнику.
3. Фізичні властивості води. Прочитайте с. 140.
Запишіть їх коротко у зошит.
4. Поширеність у природі. Прочитайте с. 142 у підручнику.
Складіть таблицю вмісту води в живих організмах.
Випишіть у зошит міста України, де є родовища мінеральних вод.
Завдання для самоперевірки:
Усно: № 1 - 5 с. 142.
Контрольні завдання. Два завдання за вашим вибором із № 6 - 11 с. 142 - 143.
Виконайте завдання письмово, для перевірки перешліть у вигляді фото усієї роботи гарної якості за адресою Lusajolena@gmail.com
Записи у зошиті й виконання поточних завдань оцінюються разом з контрольними завданнями
Виконати до 23.04.
Виконати до 23.04.
8 клас
1. Прочитайте інструкцію до практичної роботи (с. 182 - 183).
2. Які правила безпеки життєдіяльності потрібно виконувати під час роботи?
Запишіть їх в зошит.
3. Дослід 1. Дія хлоридної кислоти на індикатор.
Подивіться відеоролик хімічні властивості хлоридної кислоти з 00:00 по 00:45.
Запишіть назву досліду у зошит. Опишіть дослід за планом:
Запишіть назву досліду у зошит. Опишіть дослід за планом:
- Що зробили аби дослідити дію хлоридної кислоти на індикатори (одним коротким реченням)?
- Що спостерігали?
- Рівняння реакції.
- Висновок.
Подивіться відеоролик хімічні властивості хлоридної кислоти з 00:45 по 01:30.
Запишіть назву досліду у зошит. Опишіть дослід за планом:
- Що зробили аби дослідити взаємодію хлоридної кислоти з металами (одним коротким реченням)?
- Що спостерігали?
- Рівняння реакції.
- Висновок.
Подивіться відеоролик хімічні властивості хлоридної кислоти з 01:30 по 01:58.
Запишіть назву досліду у зошит.
Запишіть назву досліду у зошит.
Опишіть дослід за планом:
Уважно подивіться відеоролик реакція нейтралізації.
- Що зробили аби дослідити взаємодію хлоридної кислоти з основним оксидом (одним коротким реченням)?
- Що спостерігали?
- Рівняння реакції.
- Висновок.
Уважно подивіться відеоролик реакція нейтралізації.
Запишіть назву досліду у зошит.
Опишіть дослід за планом:
- Що зробили аби дослідити взаємодію хлоридної кислоти з лугом (одним коротким реченням)?
- Що спостерігали?
- Рівняння реакції.
- Висновок.
Подивіться відеоролик хімічні властивості хлоридної кислоти з 00:58 по 02:40.
Запишіть назву досліду у зошит.
Запишіть назву досліду у зошит.
Опишіть дослід за планом:
- Що зробили аби дослідити взаємодію етанової кислоти з сіллю (одним коротким реченням)?
- Що спостерігали?
- Рівняння реакції.
- Висновок.
Для оцінювання зробіть фото звіту гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 22.04.
Бажаю успіху!
Бажаю успіху!
9 клас
Тема: Вуглеводи. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.
Мета: повторити властивості вуглеводів, їх застосування ті біологічну роль.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.Згадайте які вуглеводи входять до складу продуктів харчування.
2. Використання вуглеводів.
Прочитайте про застосування вуглеводів на с. 196 - 202:
Мета: повторити властивості вуглеводів, їх застосування ті біологічну роль.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.Згадайте які вуглеводи входять до складу продуктів харчування.
2. Використання вуглеводів.
Прочитайте про застосування вуглеводів на с. 196 - 202:
- глюкози
- сахарози
- крохмалю
- целюлози
3. Біологічна роль вуглеводів.
Подивіться відеоролик Як вуглеводи впливають на здоров'я починаючи з 1:25.
Прочитайте статтю Вуглеводи, зверніть увагу на добову потребу організму у вуглеводах, а також симптоми та наслідки як надлишку, так і дефіциту вуглеводів.
Випишіть значення вуглеводів для організму
Завдання для контролю.
Користуючись інформацією із зазначеної вище статті, складіть збалансований за різними вуглеводами набір продуктів що в сумі відповідає добовій потребі дорослої людини - 400 г вуглеводів, 30 г цієї маси - харчові волокна.
Зробіть фото усієї роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 22.04
11 клас
Тема: Біологічне значення металічних елементів.
Мета: з'ясувати яке біологічне значення мають деякі металічні елементи..
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Мета: з'ясувати яке біологічне значення мають деякі металічні елементи..
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Де в періодичній системі розташовані металічні елементи?
Що спільного у будові атомів металів?
2. Біологічне значення металічних елементів.
Прочитайте на с. 145, виконайте завдання.
3. Біологічне значення металічних елементів:
Прочитайте с. 145 - 151.
Складіть схему що ілюструє усі аспекти впливу кожного елементу на організм.
3.1. Кальцій
3.2. Калій
3.3. Натрій
3.4. Магній
3.5. Ферум
Завдання для самоперевірки
1. № 5
2. № 6, с. 151 (письмово)
Завдання для контролю
Складіть 12 питань для хімічного диктанту (з відповідями).
Зробіть фото роботи гарної якості та перешліть за адресою
Виконати до 22.04
2. Біологічне значення металічних елементів.
Прочитайте на с. 145, виконайте завдання.
3. Біологічне значення металічних елементів:
Прочитайте с. 145 - 151.
Складіть схему що ілюструє усі аспекти впливу кожного елементу на організм.
3.1. Кальцій
3.2. Калій
3.3. Натрій
3.4. Магній
3.5. Ферум
Завдання для самоперевірки
1. № 5
2. № 6, с. 151 (письмово)
Завдання для контролю
Складіть 12 питань для хімічного диктанту (з відповідями).
Зробіть фото роботи гарної якості та перешліть за адресою
Lusajolena@gmail.com
Записи у зошиті й виконання поточних завдань по плану також оцінюються, бо є основою до виконання контрольних завдань.
Виконати до 22.04
Коментарі
Дописати коментар