19.04.2021

 7 клас

Тема: Вода.
Мета:
ознайомитися з  водою як найважливішою речовиною на Землі.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Згадайте, якої речовини найбільше в організмі людини?
Це вода.
2.
Запишіть у зошит формулу води. Н2О. Виконайте завдання на с. 139 у підручнику.
3. Фізичні властивості води.
Прочитайте с. 140.
Запишіть їх коротко у зошит.
4. Поширеність у природі.
Прочитайте с. 142 у підручнику.
Складіть таблицю вмісту води в живих організмах.
Випишіть у зошит міста України,  де є родовища мінеральних вод.

Завдання для самоперевірки:
Усно:
 № 1 - 5 с. 142.

Контрольні завдання. Два завдання за вашим вибором із № 6 - 11 с. 142 - 143.

Виконайте завдання письмово,  для перевірки перешліть у вигляді фото усієї роботи гарної якості за адресою  Lusajolena@gmail.com
Записи у зошиті й виконання поточних завдань оцінюються разом з контрольними завданнями

Виконати до 23.04.


8 клас


1.
Прочитайте інструкцію до практичної роботи (с. 182 - 183).
2. Які правила безпеки життєдіяльності потрібно виконувати під час роботи?
Запишіть їх в зошит.
3. Дослід 1. Дія хлоридної кислоти на індикатор. 
Подивіться відеоролик хімічні властивості хлоридної кислоти з 00:00 по 00:45.
Запишіть назву досліду у зошит. Опишіть дослід за планом:
  • Що зробили  аби дослідити дію хлоридної кислоти на індикатори (одним коротким реченням)?
  • Що спостерігали?
  • Рівняння реакції.
  • Висновок.
4. Дослід 2. Реакція хлоридної кислоти з металом.
Запишіть назву досліду у зошит. Опишіть дослід за планом:
  • Що зробили  аби дослідити взаємодію хлоридної кислоти з  металами (одним коротким реченням)?
  • Що спостерігали?
  • Рівняння реакції.
  • Висновок.
5. Дослід 3. Реакція хлоридної кислоти з основним оксидом.
Подивіться відеоролик хімічні властивості хлоридної кислоти з 01:30 по 01:58.
Запишіть назву досліду у зошит.
Опишіть дослід за планом:
  • Що зробили  аби дослідити взаємодію хлоридної кислоти з  основним оксидом (одним коротким реченням)?
  • Що спостерігали?
  • Рівняння реакції.
  • Висновок.
6. Дослід 4. Реакція хлоридної кислоти з лугом.
Уважно подивіться
відеоролик реакція нейтралізації.
Запишіть назву досліду у зошит.
Опишіть дослід за планом:
  • Що зробили  аби дослідити взаємодію хлоридної кислоти з  лугом (одним коротким реченням)?
  • Що спостерігали?
  • Рівняння реакції.
  • Висновок.
7. Дослід 5. Реакція хлоридної кислоти із сіллю.
Подивіться відеоролик хімічні властивості хлоридної кислоти з  00:58 по 02:40.
Запишіть назву досліду у зошит.
Опишіть дослід за планом:
  • Що зробили  аби дослідити взаємодію етанової кислоти з  сіллю (одним коротким реченням)?
  • Що спостерігали?
  • Рівняння реакції.
  • Висновок.
Для оцінювання зробіть фото звіту гарної якості та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com

Виконати до 22.04.
Бажаю успіху!

9 клас

Тема:  Вуглеводи. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.
Мета: повторити властивості вуглеводів, їх застосування ті біологічну роль.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Згадайте які вуглеводи входять до складу продуктів харчування.
2. Використання вуглеводів.
Прочитайте про застосування вуглеводів на с. 196 - 202:
  • глюкози
  • сахарози
  • крохмалю
  • целюлози
Запишіть у зошит цю інформацію у вигляді таблиці.
3. Біологічна роль вуглеводів.
 Подивіться відеоролик Як вуглеводи впливають на здоров'я починаючи з 1:25.
Прочитайте статтю Вуглеводи, зверніть увагу на  добову потребу організму у вуглеводах, а також симптоми та наслідки як надлишку, так і дефіциту вуглеводів.
Випишіть значення вуглеводів для організму
Завдання для контролю.
Користуючись інформацією із зазначеної вище статті, складіть збалансований за різними вуглеводами набір продуктів що в сумі відповідає добовій потребі дорослої людини - 400 г вуглеводів, 30 г цієї маси - харчові волокна. 

Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com

Виконати до 22.04


11 клас

Тема: Біологічне значення металічних елементів.
Мета:
з'ясувати яке біологічне значення мають деякі металічні елементи..

Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Де в періодичній системі розташовані металічні елементи?
Що спільного у будові атомів металів?

2. Біологічне значення металічних елементів.
Прочитайте на с. 145, виконайте завдання.

3. Біологічне значення металічних елементів:
Прочитайте с. 145 - 151.
Складіть схему що ілюструє усі аспекти впливу кожного елементу на організм.
3.1. Кальцій
3.2. Калій
3.3. Натрій
3.4. Магній
3.5. Ферум

Завдання для самоперевірки
1. № 5
2. № 6, с. 151 (письмово)

Завдання для контролю
Складіть 12 питань для хімічного диктанту (з відповідями).

Зробіть фото роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com
Записи у зошиті й виконання поточних завдань по  плану також оцінюються, бо є основою до виконання контрольних завдань.

Виконати до 22.04


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

01.04.2020