30.04.2021

 7 клас

Тема: Обчислення масової частки і маси розчиненої речовини в розчині.
Мета:
тренуватися розв'язувати задачі з використанням поняття "масова частка розчиненої речовини".
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Згадайте за необхідності формули для розрахунків масової частки розчиненої речовини, маси розчинника та розчиненої речовини. (с. 145 у підручнику)
2. Розв'язування розрахункових задач.
Розв'язати задачі, розв'язок записати у зошит, оформити  за зразком (с. 145 підручника)
2.1. № 12 с. 147
2.2. № 13 с. 147

Завдання для контролю

1. № 14 с. 147

 
Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com

Виконати до 03.05


8 клас

Тема: Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук. Способи добування основ.
Мета:
розглянути генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук з участю основ.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.

1. Повторення.
Згадаємо що таке основи , с. 127
Які бувають основи, їх класифікація. ( див. у зошиті схема).
2. Генетичні зв'язки основ з іншими класами речовин.
Скласти схему
3. Перетворення за участю основ, способи їх отримання.
Прочитайте с. 190 - 192.
Запишіть схему 12 у зошит "Добування основ"
4. Виписати зі с. 190 - 191 приклади реакцій за планом
4.1. Добування розчинних основ
4.1.1. Реакції металів з водою.
4.1.2. Реакції основного оксида з водою.
4.1.3. Реакція розчинної солі з лугом.
4.2.Добування нерозчинних основ
4.2.1.  Реакція розчинної солі з лугом.
Завдання для самоперевірки
Виконайте завдання, що є у цьому розділі (с. 191, 192).
Завдання для контролю.
1.  № 273 - а), б) чи в)  - за вибором
2. № 274 (а) обидва письмово 


Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 03.05
Для тих, у кого відсутній паперовий підручник.
Ви можете закачати або користуватися онлайн за посиланням:
https://pidruchnyk.com.ua/8klas/himija8/


9 клас

Тема:  Значення природних і синтетичних органічних сполук.
Мета: розглянути значення природних та синтетичних органічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
Матеріал у підручнику с. 207- 213
1. Природні і синтетичні органічні сполуки, їх ознаки с. 207
2. Органічний синтез 
Прочитати
 Органічний синтез — розділ хімії, що вивчає різні способи, методики, засоби визначення, апаратуру тощо для одержання органічних сполук і матеріалів, а також сам процес їхнього одержання в лабораторних умовах чи промисловості.
З допомогою органічного синтезу добувають безліч різноманітних органічних речовин.
Ця галузь хімії почала стрімко розвиватися лише з розвитком промислового виробництва, аби задовольнити зрослий попит на пальне, мастила, барвники тощо.
Вагомий внесок у розвиток синтетичної органічної хімії зробили й українські науковці: П. П. Алексєєв, О. В. Багатський, М. А. Валяшко, А. І. Кипріанов, О. В. Кірсанов, С. М. Реформатський, В. П. Яворський та ін.
  1. За якою ознакою численні органічні сполуки класифікують на природні й синтетичні? Насамперед за джерелами їхнього видобування. Цю класифікацію спрощено відображає наведена тут схема.
- визначення органічного синтезу
- продукти
- прізвища українських вчених що займалися органічним синтезом
З допомогою додаткової літератури або самостійно дайте відповіді на такі питання:
а) Поміркуйте й висловіть припущення: для добування яких речовин доцільно використовувати органічний синтез?
б) Які переваги органічного синтезу?
в) Наведіть кілька прикладів природних і синтетичних органічних сполук, відомих вам із повсякденного життя.

Завдання для самоконтролю.
№ 1 -4 С. 206 (усно)

Завдання для контролю.
1. № 5-8 (письмово) с. 206

Зробіть фото усієї роботи гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com

Виконати до 03.05.2020


10 клас

Тема: Амінокислоти.
Мета: ознайомитися з  амінокислотами як представниками амфотерних органічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Повторення.
Яка функціональна група карбонових кислот? (с. 126)
Яка функціональна група зумовлює приналежність сполук до амінів? (с. 119) 
2. Склад і будова молекул амінокислот.
Випишіть визначення зі с. 126 і звідти ж загальну та структурну формули формули амінокислот.
3. Номенклатура амінокислот.
Запиши приклади формул та назв речовин зі с. 127.
4. Фізичні властивості амінокислот.
Прочитайте текст підручника на с. 127.
Запишіть у зошит фізичні властивості амінокислот 2-3 реченнями.
5. Хімічні властивості амінокислот та утворення пептидів.
Прочитайте с. 127 - 128, запишіть хімічні властивості амінокислот у зошит.
6. Застосування амінокислот.
Прочитайте на с. 128 - 129. Зверніть увагу на використання та вплив гліцину на організм.


Завдання для самоперевірки "Перевірте себе" зі с. 129 усно

Завдання для контролю.
Виконайте тІ завдання що розташовані у тексті підручнику на с. 127 три і на с. 128 одне завдання.

Виконати до 03.05



Зробіть фото гарної якості  та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com

Записи у зошиті й виконання поточних завдань по  плану також оцінюються, бо є основою до виконання контрольних завдань.


11 клас

Тема: Практична робота № 3.
Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами.
Мета:
розв'язати експериментальні задачі, використовуючи знання про речовини різних класів неорганічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку, мету практичної роботи.
План роботи
1.
Прочитайте інструкцію до практичної роботи (с. 160 - 161).
2. Які правила безпеки життєдіяльності потрібно виконувати під час роботи?
Запишіть їх в зошит.
3. Виберіть варант завдання враховуючи що:
пункт а) - 8 балів
пункти б. в, г) - 12 балів.
Виконайте завдання у відповідності до вимог, викладених на с.161.
Вкажіть очікуваний ефект реакції.
Для оцінювання зробіть фото звіту гарної якості та перешліть за адресою  
Lusajolena@gmail.com
Виконати до 03.05.

Бажаю успіху!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

01.04.2020