14.09.2022
9 клас
Тема: Утворення розчину
Мета: ознайомитися з фізичними та фізико-хімічними процесами що супроводжують утворення розчинів зокрема водних.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи
1. Повторення.
Мета: ознайомитися з фізичними та фізико-хімічними процесами що супроводжують утворення розчинів зокрема водних.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи
1. Повторення.
- Згадайте, яі бувають розчини?
- Які особливості цих розчинів?
2. Утворення розчину йонної сполуки.
Прочитайте с. 16 - 18 у підручнику.
Уважно розгляньте мал. 7 с. 17.
- Співвіднесіть інформацію з малюнку та опис трьох стадій цього процесу с. 17 - 18.
- Запишіть ці стадії у зошит.
- Замалюйте схему розчинення йонної сполуки.
Прочитайте с. 16 - 18 у підручнику.
Уважно розгляньте мал. 7 с. 17.
- Співвіднесіть інформацію з малюнку та опис трьох стадій цього процесу с. 17 - 18.
- Запишіть ці стадії у зошит.
- Замалюйте схему розчинення йонної сполуки.
Завдання для самоперевірки (письмово):
1. Назвіть класи неорганічних речовин що мають йонний зв'язок.
2. Наведіть приклади речовин з йонним зв'язком що розчиняються у воді.
Завдання для контролю:
Завдання 18 с. 20 (письмово)
10 клас
Тема: Теорія будови органічних сполук.
Мета: ознайомитися з сучасною теорією будови органічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Історичні відомості про передумови створення теорії будови органічних сполук.
Прочитайте с. 13 - 14
Випишіть у зошит біографічні відомості (ім'я, роки життя, країна, науковий вклад) про Олександра Бекетова (с. 14).
2. Хімічна будова і структурні формули молекул.
Прочитайте текст підручника на с. 14 -15.
Випишіть визначення\правила.
3. Взаємний вплив атомів чи груп атомів в молекулах органічних речовин..
Прочитайте с. 16 - 17.
Випишіть визначення ізомерії та ізомерів, приклади і назви ізомерів.
4. Значення і розвиток теорії органічних речовин.
Прочитайте с. 17.
Завдання для самоперевірки
Прочитайте Стисло про основне с. 17.
Порівняйте зі своїми записами у зошиті. За необхідності доповніть їх.
Завдання для контролю.
№ 1, 2 с. 18
Мета: ознайомитися з сучасною теорією будови органічних сполук.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Історичні відомості про передумови створення теорії будови органічних сполук.
Прочитайте с. 13 - 14
Випишіть у зошит біографічні відомості (ім'я, роки життя, країна, науковий вклад) про Олександра Бекетова (с. 14).
2. Хімічна будова і структурні формули молекул.
Прочитайте текст підручника на с. 14 -15.
Випишіть визначення\правила.
3. Взаємний вплив атомів чи груп атомів в молекулах органічних речовин..
Прочитайте с. 16 - 17.
Випишіть визначення ізомерії та ізомерів, приклади і назви ізомерів.
4. Значення і розвиток теорії органічних речовин.
Прочитайте с. 17.
Завдання для самоперевірки
Прочитайте Стисло про основне с. 17.
Порівняйте зі своїми записами у зошиті. За необхідності доповніть їх.
Завдання для контролю.
№ 1, 2 с. 18
11 клас
Тема: Електронні формули s- , p- , d- елементів та їхні графічні варіанти.
Мета: навчитися називати s- , p- , d- елементи за місцем в періодичній системі, наводити їх приклади та складати їхні електронні та графічні формули.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Випишіть у зошит електронні та електронно-графічні формули 1 - 20 елементів користуючись мал. 1 - 4 с 7.
Завдання для самоперевірки
Виконайте завдання в тексті с 7
Завдання для контролю.
Завдання в тексті с 8
Мета: навчитися називати s- , p- , d- елементи за місцем в періодичній системі, наводити їх приклади та складати їхні електронні та графічні формули.
Запишіть у зошит дату та тему уроку.
План роботи.
1. Випишіть у зошит електронні та електронно-графічні формули 1 - 20 елементів користуючись мал. 1 - 4 с 7.
Завдання для самоперевірки
Виконайте завдання в тексті с 7
Завдання для контролю.
Завдання в тексті с 8
Коментарі
Дописати коментар